problemer med halsen/svelget
Er det noen av dere som har problemer med halsen/svelget?
Jeg har det slik at jeg må hoste etter at jeg har spist/drukket. Det har vart en tid. I det siste har jeg merket at det av og til er akkurat som om det er noe i halsen ( ikke hele tiden) og i perioder er det liksom litt vanskelig å snakke . Jeg hadde litt lave kalsiumverdier denne gang, så jeg har jo begynt å tenke på om det er noe galt med biskjoldbruskkjertlene, om jeg har en tumor i skjoldkjertelen eller noe dette er litt ekkelt. Den sløve legen har ikke kommentert denne prøven så det er jo ikke sikkert det er noe å bry seg om heller. Men dette med halsen er litt ekkelt.
Det er lett å… behandle hypotyrose
Denne kommentaren fikk jeg fra gynekologen i dag. Jeg svarte at det ikke hadde vært lett for meg å få riktig behandling og at jeg måtte få medisiner fra utlandet. Sånne kommentarer irriterer meg , fordi det sannsynligvis er slik svært mange leger tenker om oss at det er så lett å behandle så og jeg ser jo at mange her på forumet sliter. Og sikkert mange andre også skulle vært interessant å vite det... Irriterende med sånne kommentarer. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
måtte bare leke meg litt med smilys. Små barn også videre