Hei:-)
Så fint at det går rette veien! Jeg skjønner godt du er utålmodig mht å øke dosen. Tror egentlig kroppen tåler det litt i raske drag, når man har så mange symptomer på hypo. Jeg føler selv jeg har økt dosen raskt, men at det har gått bra, og at jeg nå er kommet opp på et mer decent nivå når det gjelder form, slik at jeg kan drøye mer med økningene.
Selv har jeg vært i kjempefin form i dag. Skjønner ingenting, er vel et par år siden sist jeg kjente meg sånn, men det er nok doseøkningen for ca fire uker siden som begynner å vise seg. Har vært i Lekeland med barna i to timer og føket rundt inni alle labyrintene, samt vasket litt i huset etterpå. Var i Lekeland for ca fem uker siden. Orket veldig lite, satt for det meste og kaldsvettet i kafeteriaen og ville bare hvile. Nesten all form for bevegelse var et ork, måtte ta sats for å gå opp en trapp omtrent.
Tror det er litt typisk at man får energi med en gang en doseøkning slår til, og så blir man full av optimisme osv, men så dabber det av igjen. Så jeg regner ikke med at min gode form i dag og i går vil holde seg. På mandag går jeg opp til 4 grain (240 mg).
Jeg håper at du fortsetter å oppleve medgang, Blondie. Tålmodighet er en dyd her, kjedelig nok. Som deg sliter jeg også med at vekten ikke går ned. Jeg håper at den vil gjøre det når formen er mer stabilt bra.