Jeg har tatt B12 en tid nå. 500mg. Importert. Men det er kanskje på tide med en ny måling snart. Og - jeg tar kelp. Vet ikke hvorfor. Må ha kommet over det her på forumet, men jeg slutter i dag hvis de kan forårsake skjelvinger.
Har ikke tatt Liothyronin i dag og jeg rister mindre. Tok Levaxin 100µg istedet for 150µg. Hva kan jeg vente meg om noen uker når jeg kutter dosen slik. Tenkte å gjøre det hver dag, men er kanskje litt for mye? Noen som kan hjelpe meg her? Jeg vil ned, men aner ikke hvordan jeg bør gjøre det.
Dette er noe dritt! Ser at n`Finn sliter igjen også. Først etter så mange år med Levaxin og nå også med Armour!! Drives det forskning på denne sykdommen mon tro :shock: Et hjertesukk.
Og - jeg bestiller time hos lege. Noe er gærnt i halsen. Ikke tvil! Ja jeg drikker mye, men jeg spiser lite. Nå har jeg litt mer å forholde meg til så jeg håper dette blir bedre. Takk baremei :)
Føler jeg har 1000 spørsmål. Nå slår den tanken meg at fordi jeg har begynt å spise kelp så har det kanskje forårsaket forandringer i kjertelen?? Er det logisk?