Gode dage/dårlige dage...
Hej
Jeg har lige haft 3 rigtige dårlige dage, og blev helt fortvivlet over årsagen, da mine stofskifteblodprøver ser fine ud. TSH 0.385 og T3 og T4 ca. midt i.
Jeg gik til lægen og klagede min nød - et eller andet må jo være galt og han tog flere blodprøver, bl.a. ferritin (som før har været for lav), men lægen syntes vist at jeg var hypokonder, sådan en følelse fik jeg ihvertfald Han har før sagt at jeg må jo stole på, at jeg ikke fejler noget alvorligt men det er ikke nok til mig sagde jeg, da hele mit liv går på denne måde og det er jo livskvaliteten der bliver ødelagt.
Når jeg har en dårlig dag er jeg rigtig træt, har kvalme, har ingen appetit, groggy/ør og føler mig rigtig syg.
Idag har jeg det pludselig bedre og nu fortryder jeg næsten, at jeg tog til lægen igår. Det der undrer mig er, hvorfor man nogle dage kan have det rigtigt dårligt og rimeligt godt andre dage. Oplever I andre også at det kan svinge så meget? Hvad mon grunden er? Ja hvis bare jeg vidste hvad der skulle til for at næste dag ville blive god!! ;o)
Mange hilsner
fra Gitte - DK