Re: Hva syns dere om denne påstanden ( fra en endokrinolog)
Sitat:
Opprinnelig skrevet av cat
Pasienter med TSH under 10 har ikke hypotyrose.
Hallo???
Du har ikke tilfeldigvis vært i Tromsø? Hadde et håpløst tilfelle der jeg også for en tid tilbake..
Kan jeg nekte blodprøver?
jeg har hatt magesmerter denne uken og tenker å gå til legen om i neste uke om det ikke blir bedre. Da er det nesten november og sist sa legen at jeg måtte ta nye prøver da. Det hadde jeg tenkt å "glemme". Jeg er mest opptatt av formen min, mens legen er opptatt av tallene som han får vite når blodprøven min blir analysert. Akkurat nå har jeg det ikke så verst og ønsker ikke nye prøver av stoffskiftet med "kjeft" og masse spørsmål fordi de er forhøye. Jeg tror nemlig ikke at de er for lave. kan jeg si at jeg ikke ønsker flere prøver av stoffskiftet?
Hvordan forklarer hvordan man har det i dårlige perioder med lavt stoffskifte?
Kanskje jeg øker dosen om ikke dette bedrer seg snart. Jeg prøver å legge opp dagene etter formen. Det førte til at jeg bare sov hele gårsdagen. I dag klarte jeg å gå en tur, men da hadde jeg brukt opp all min energi. Er glad jeg er alene slik at det ikke er så mange som forventer så mye av meg.
Hvordan forklarer hvordan man har det i dårlige perioder med lavt stoffskifte? Er det noen som har noen gode tips til hvordan man kan forklare slik at andre FORSTÅR.? Selv har jeg ikke klart å finne noen slik forklaring enda.