God helg gartnern og bakeren. Ble inspirert av deg. hjerte1
Printable View
Tok en vanskelig telefon.
Det ordnet seg forhåpentligvis. :)
Nå er jeg litt små stolt av meg selv for å ikke falle sammen og bli deppa.
I dag har jeg stått opp litt mer uthvilt enn vanlig. Jeg trodde klokken var 14.00, men den var rundt halv ti.
Det var kjempe herlig. :lol:
I dag har jeg laget deilig middag.
Middag og konsert på brygga :)
Jeg har blitt fostermor for Dyrebeskyttelsen, og fosterpusen som kom hit for 10 dager siden, har blitt svørt tillitsfull og har nå fire små kattunger på fem dager.
Jeg har etterhvert lært at formen svinger jevnt og trutt, og når jeg nå er stiv og vond i kroppen og ikke får tankene med meg lenger, er det toppen av lykke og bare sitte ved kattekurven og og se morskjærligheten den tynne katten har for ungene sine, og den tilliten hun gir meg.hjerte1
Laget frokost, 2 stekte egg og en kopp kaffe.
Før jeg gikk og la meg igjen. :oops:
Er det fler som blir slått ut av dårlig vær?
Ja, jeg kjenner det iallefall.
Gubben har sett på hvor bra jeg har det når varmen og sola er her, og hvor dårlig jeg blir når lavtrykket kommer med regn og lavere temp, og foreslått at vi må prøve og legge inn noen turer til varmere steder når sommeren er historie her.
Hei
For meg fungere 14 grader eller 27 gode grader godt. Bare det er stabilt tørt.Det er dette fuktige været som gjør min form dårlig.
God bedring
vink11vink11
Så vidt jeg vet så trives Candida soppen godt i fuktig vær.
Soppen trives i regn.............artig den derxx6
Får kvitte meg med den å se hvilket vær jeg trives i da, morsomt, gleder meg til kuren er over...........dette ble det latter av for min del.xx6 Passet godt inn i min situasjon med tarm/sopp kur til høsten........xx9
Humørfull kveld der ute