Det var ikke stoffskiftet
Da er jeg tilbake etter legebesøk. Fortsetter her på nytt emne under tråden "trenger litt hjelp". Er litt trøtt, men skal skrive ned noen linjer siden jeg har fått så mye bra respons på dette debattforumet. Stoffskiftet var det ikke noe galt med siden prøvene nå, når jeg gikk på stoffskiftemedisiner, viste høyere verdier(lavt stoffskifte) en uten medisiner. Det var det stikk motsatte av hva som skulle skje. Legen mente det var immunssystemet som forårsaket disse unormale stoffskifteverdiene, og at det ikke var lavt stoffskifte som var grunnet til dette. Jeg hadde en TSH på 18.7 med en sterk dose stoffskiftehormoner. Slå den!! :D
Legen fant også prøver som viste glutenallergi. Allergi for bygg, rug og havre i tillegg. Så da blir det en periode med glutenfri kost for å se om ikke dette gjør trettheten mindre. Det som er rart er at jeg bare er trett. Skikkelig trett. Rart at det kan være glutenallergi som gjør en så trett? Men, jeg får prøve. Hjelper ikke dette er det bare ME igjen, hehe :D Noen som har glutenallergi her? Og er det noen som vet om noe debattforum for di med glutenallergi. Jeg fant ingen når jeg søkte i google :?