Helt enig med alle jeg ;)
Printable View
Helt enig med alle jeg ;)
Heisann og takker for svar :) Jeg tar imot svar med stoooooor takk :) Jeg liker ikke snakke om fortiden men om nåtiden :0)
Jeg må jo fortelle hur jeg ønsker hjelp men og komme videre og ikke tilbake og snakke om det som var er ikke noe som hjelper meg nei nesten så jeg bare blir sykere av sånt, bedre tenke videre :)
Ja Psykologer tror det er noe som har skjedd før eller hva er åraken til at jeg bleie syk, men jeg er bedre så nesten som jeg vil rope ikke gjør meg værre da ved og prate om noe som ikke hjelper, og heller hjelpe meg til og bli helt frisk for det tror jeg er mulig med meg som har kjempet fra da jeg var så svak til og bli sterkere og bedre :) Selv om jeg sliter med Stoffskifte sykdommen da som jeg føler er mer mitt problem nå for tiden. Så håper jo den blir bedre den og :)
GODHELGKOOOOZ
Jeg kan bare sitte i sofaen så er jeg helt våt av svette må det vell være he he jeg synes det har blitt værre det da men på brystet er det masse små våte prikker som bare kommer ut av huden er det noe man får da man har lavt stoffskifte ?
Sorry spør om så dumme ting men men
Nu ska e vaske gulv her og da svetter jeg nok mer :)))
Du er jo syk med bihulebetennelse, ta det rolig......
Det med at man ikke tåler varme er noe mange opplever når de er hypo. Skal bli bedre når medisinene blir økt til riktig dose heter det.
Jeg tar det litt med ro he he ferdig jobbe nu :) Skal ut og sole meg bli litt mer brun :) GOD DAG VIDERE TIL DEG :)
Da man blir mye varm og utslitt som jeg er da og svetter en del vet at det er sommer da er vell det normalt he he men kan man ha lavt stoffskifte da eller høyt jeg føler jeg er rar vet ikke noe før prøve svare kommer heller da om det er normalt som forrige prøve.
Da jeg trener fosser det svette det pleide ikke det før av meg da svetta jeg sjeldent mens andre blei jo svette da som var nomale :) Assa de løp på løpebånd da og blei vååååååååt som bare det av svette og jeg løp og blei ikke våt. Men nu blir jeg og det Uff ekkelt :,( Vet det er ikke farligt men :)
Den der kjenner jeg Lilja. Må ha med reserve pannebånd nå og enda er det "fullt".
Det finnes noe som heter stop 24 på apoteket som en kan ha på, men vet ikke hvor lurt det er sånn helsemessig.
Det inneholder noe aluminiumgreier.
Jeg har prøvd det 3 dager og greier meg med en svetterreim nå. Full effekt får en etter ei uke står det, og da behøver en ikke ha på hver dag.
Kan vel ikke kline noe sånt inn i håret vel? :shock: Jeg svetter også noe helt enormt under trening. Kliss vått pannebånd og det drypper av håret. Betrakter det som et sunnhetstegn jeg da. Må legge til at sveittinga er den samme både før og etter hypothyreose/Levaxin.
Noen damer på treningen er like fjonge på håret etter treninga, mens jeg ser ut som jeg har kommet direkte ut fra dusjen. Er vel bedre å få ut "argskapen" enn å brenne inne med den? Konklusjon: Sveitting er BRA! Mener nå jeg da. :wink:
Helt enig. Før svettet jeg aldri.
Men vi skal svette når vi trener, og ellers når det er varmt, det tyder på termostaten fungerer.
Jeg begynte å svette igjen etterhvert som formen ble bedre, og når jeg er flink til å trene tar det en uke eller to før svetten kommer skikkelig igang.
Og sånn skal det være - tror jeg. For meg også er det et sunnhetstegn. Så er det så innmari deilig med en dusj etterpå!
Jeg er som Yvette. Eller var siden det har blitt smått med trening etter energien gikk under 0 punktet ;)
Svetting er bra Lilja. Som de andre sier så er det et tegn på at tingene fungerer.