Jeg har søvn problemer selv om jeg er lav. Jo mer sliten jeg er jo dårligere er søvnen virker det som, så du trenger ikke være høy pga det Pling :)
Printable View
Jeg har søvn problemer selv om jeg er lav. Jo mer sliten jeg er jo dårligere er søvnen virker det som, så du trenger ikke være høy pga det Pling :)
Har du blitt startet rett på den dosen der er det ikke det minste rart du føler deg hyper.
Halver både T4 og T3 i to uker, så kan du øke T4 igjen. Øke T3 til 20 igjen ville jeg tatt meg veeeldig god tid med.
Jeg ville kanskje til og med ventet med T3 i det hele tatt. Kan godt være du trenger den, men det er litt tidlig å si.
Til og med "veteranene" som har gått på T4 i årevis får hjertebank av å plutselig legge til 20mcg med T3. Og her får du begge deler på en gang?
Vokt legen din med argusøyne - det der er en altfor voldsom start. At du i det hele tatt har fått T3 er både bra og ille - bra fordi mange leger mener det er bare tull eller ikke engang vet at det går an, ille fordi doseringen er helt på trynet.
Tusen takk for svar! :D
Jeg har allerede begynt med å halvere dosen. Føles bedre!
Jeg visste ikke at dette var for mye. Stolte på legen (Oftebro), og gjør det fortsatt i det meste. Men har har han altså overdrevet litt...
Jaja, jeg har fortsatt mye å lære.....
Håper dere har en fin dag!
20mikrogram t3 er også mye, det er tilsvarende cirka 72 mikrogram t4.
Jeg og andre har alltid startet eller økt med en kvart tablett. Jeg tar to kvarte tabletter om dagen.
En kvart er fremdeles noe tilsvarende 18 mikrogram t4 og ikke ubetydelig.
Du spurte egentlig om hvor lang tid det tar før medisinene begynner å virke. Hos meg tok det ca 2 - 3 måneder før solid bedring viste seg. I starten virket bat bare som om jeg gikk på høyt turtall uten særlig effekt. Men med litt tid så kom en del endring :)
Hei, jeg er ganske ny her og startet med levaxin for snart to uker siden.
25 mcg 1 gang om dagen som start i 3 uker før nye prøver. Jeg merker stor bedring allerede, men det er mest fordi jeg ikke var helt nede i kjelleren som det virker som de fleste her inne har vært. Likevel tror jeg at jeg må øke dosen neste gang for det er helt tydelig at det trengs mer.
Det som er det beste er at hukommelsen allerede har begynt å virke igjen.
Så utrolig bra!!! :D
Godt å høre noen som får skikkelig virkning. Selv har jeg bare lest om dem som får så rask forbedring. Kult å ha ei slik ei på nettet også!
Hei
Jeg har gått på Levaxin siden september 06. Startet vedig pent med 25 mikrog.(?) annenhver dag. Har siden økt jevnt og trutt men er enda ikke på optimal dose.
Det jeg merket var at ved hver doseøkning fikk jeg liksom et "kick". Formen ble merkbart bedre før den etter en stund ble litt dårligere igjen.
Bruker i dag 75 mg lev, og føler at formen er bedre enn på lenge. Regner med å måtte øke om et par uker igjen. Ting tar tid, men det blir vel bra til slutt :lol:
Lykke til :D
Generelt har jeg blitt mye bedre etter at jeg begynte med medisin og la om livsstilen min litt. Men jeg har et stort problem og det er at jeg er veldig distre. Mister og glemmer alt mulig. Jeg holder nøklene i hånden og plutselig er de helt bort. Blir så utrolig sliten av dette. Har aldri hatt det slik før. Ihvertfall ikke så gale. Er det noen som vet om dette kan ha sammenheng med stoffskiftet?
He, he :) jeg tipper du får mange bekreftelser på at flere har vært der eller er der
Selv går jeg ofte inn i et rom med veldig klar hensikt, men blir likevel stående og lure på hva jeg i all verden skulle der :oops:
Jeg lukker også opp skaper og skuffer og lurer på det samme da :oops:
Jeg føler vel at jeg nådde toppen av forvirring tidligere i dag da jeg skulle sette datoer på temperaturmålingen min. Jeg skrev 31., 32. og 33.april. :? Slå den
:) fra Lie