Verre? Et ubetinget JA!! Repeterer meg selv: Jeg begynte å skjeve og vibrere noe helt vanvittig. Greidde ikke å få maten fra tallerken opp til munnen uten at den falt ned igjen, greidde ikke skrive (jobbet den gangen), kunne ikke være i kantinen sammen med de andre....osv.. Det er bare å bruke fantasien...hvordan dagligsdagse gjøremål kan utføres når man går og rister som et aspeløv...Sitat:
Opprinnelig skrevet av rikke med 2 små
Det roet seg, men kom tilbake ved hver eneste doseøkning! Jeg tar på meg ansvaret for at jeg nok økte for fort. Men legen som satte meg på 50µg begynnerdose...DET er hans ansvar, og jeg har lurt nå i ettertid om det var det som ødelagde for meg?? Vel - slik har jeg gått i snart 3 år nå da...opp og ned...
Jeg ble også veldig følsom for blodsukkerfall. Det var jeg aldri tidligere! Kunne trene og trene. Glemte jeg å spise så var det aldri et problem i det hele tatt. Nå rister jeg om jeg glemmer det...hvilket jeg gjør litt for ofte...(luksusproblem - er bare å spise).
Nei - jeg maler visst fanden på veggen, men vær forsiktig er nå mitt råd. Begynn forsiktig iallefall. Thyroxin er jo nødvendig ved hypothyreose.
Om det var meg i dag ville jeg startet med 25µg. Basert på egne erfaringer. 50µg pr dag var altfor høyt for meg! Kanskje pga vekt? (Jeg var ikke overvektig, men vektøkning var allikevel ett av mine få symptom).