Doseøkning og vannansamling?
Hallo!
Jeg prøver for tiden så godt jeg kan å regulere stoffskiftet mitt selv uten å bry meg om blodprøver nå i starten. Tar nå 112,5 ug Lev pr dag og 10 ug Lio fordelt på to doser. Har prøvd 2 ganger å øke dosen til 125 ug pr dag fordi jeg føler at jeg ikke er optimalt dosert ennå, men jeg må avbryte hver gang pga bl.a. hjertebank, klump i halsen og svetting samt at jeg blir litt psyko. Men det største problemet er at jeg føler at jeg hovner opp. Lårene blir store, får dype sokkemerker på leggene, buksene for trange og får pølsefingre. Er dette bare noe jeg innbiller meg, eller er det noen andre som har opplevd dette ved doseøkning? Hva kommer det i så fall av? Øker jeg for mye? Har vurdert å prøve å øke Lio isteden, men det gikk heller ikke sist jeg prøvde.
Hvorfor jeg vil øke? Jeg er fortsatt trøtt og ukonsentrert, tørr i huden og har vondt i kroppen. Prøver å jobbe 80%, men det holder hardt. Lavt-stoffskifte-kiloene vil ikke forsvinne selv om jeg prøver å være ganske så aktiv. Går for tiden til fysioterapeut som tar livet av meg, jeg har så mange års opparbeidet stress i kroppen at hele meg er vond. Mulig at behandlingen gjør meg sliten også da, men det får da være måte på.
Prøver å manne meg opp til å be om å få prøve Armour, men er redd for å kludre alt til enda verre. Jeg er i en situasjon der jeg må bli frisk og jobbe masse NÃ…...men må vel innse at det ikke kommer til å funke.
Hilsen Lilje