Jeg vil ha normal forbrenning!
Jeg vil ha normal forbrenning som jeg hadde før er redd jeg uff :,( Jeg vet ikke er det trygt og spise trene mindre gudene vet blir livredd ha stoffskifte sykdom. Jeg blir mer redd enn andre uff jeg er flinkere igjen nå ivertfall med mat men treninga er for mye jeg blir mer hva skal jeg si Utbrent jeg skal trappe ned men så er det og stole på da er det trygt eller uff og at man skal være som meg hater det :,(
Jeg skal på mandag ha besøk av en Psykiatrisk sykepleier som skal prate med meg men jeg gruer meg er redd og redd vil ikke prate med henne hva skal jeg si da , uff har fått på meg at jeg isolerer meg jeg gjør jo ikke det jeg er da ute blandt folk uff Jeg er ikke normal jeg føles det som alt bare for at jeg er SLITEN så er det liksom ikke det men det er at jeg er rar eller dum jeg må føle meg da det kommer noen og skal prate med meg :,( Jeg vet ikke jeg om hvem sykdom som er værst jeg tror det meste er Lavt stoffskifte jeg sliter med og som jeg er mest sint på og ikke den andre sykdommen min den er der men den er ikke så ille som før. Jeg liker ikke være sliten, liker ikke ha rart humør som svinger til tuuuuusen, jeg liker ikke deppe eller gråte, liker ikke all den treninga, liker ikke redseln, liker ikke og mangle energi vil så bli bra og jeg får det bedre og kan være normal, vil ikke bli gal heller er jo nesten sånn dom man får på seg jo bare for at man klager og er sliten UFF
GODKLEMZ