Sv: Har fået Armour Thyroid ved et tilfælde!!!
Tja. Lægen skrev to helt alm. udseende gule recepter. Han skrev: Tbl. Erfa Thyroid (USP) 125 mg, 500 tbl., d.s. For decreased thyroid function. Og så sendte jeg dem først som scan /pr. email til http://www.pharmacy-international.de/ Dette dog først efter at have konfereret med apotekeren pr. email.
Så eftersendte jeg originalerne som alm. papirpost til apotekets fysiske adresse. Så blev det bare sådan. Bruger VISA og slipper på den måde for bøvl med at betale forud.
Mht apoteket har jeg efterhånden hørt om flere, der på i hvert fald nogle apoteker har fået et andet - men parallelt - produkt i stedet for det, der konkret bærer navnet som står nævnt på recepten. Jeg ved ikke, om den går, når det er thyroid - det er jo ikke alle, der føler sig trygge ved noget andet end syntetisk medicin, mange har end ikke hørt om det, og så er de måske ikke villige til at gøre noget, der kan føles ekstra risikabelt. Det kan man jo blive nødt til at finde sig i. Men man kan jo altid spørge :)
---
Ja, jeg reagerer meget kraftigt på Euhtyrox. Og glemte i øvrigt i ovenstående at fortælle, at jeg også får oppustet mave i løbet af en halv times tid OG får en jammerlig følelse af at skulle på toilet, uanset at resultatet enten udebliver eller minder om noget fra en kat (undskyld billedet). Dette varer hele dagen og natten med. Min mor får det på samme måde plus kæmpe mavepine.
JEG ER SÅ GLAD xx6
Jeg har lige fået brev fra min endokrinolog..... han ser ikke noget problem i at jeg får Erfa Thyroid så han vil sende mig en recept xx6xx6
Kærlig hilsen
Cirkeline
fanx:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Cirkeline
JEG ER SÅ GLAD xx6
Jeg har lige fået brev fra min endokrinolog..... han ser ikke noget problem i at jeg får Erfa Thyroid så han vil sende mig en recept xx6xx6
Det begynder at nytte altsammen, hva`? xx2 Det har kun taget 4-5 år, siden jeg begyndte poste "nyheder" om Thyroider USP på min danske hjemmeside, som den første i Danmark. Bl.a. en "essay" om Armour Thyroid postet i november 2006 blev læst (hold fast!) 69.385 gange og på loggen ser jeg, at der var IP-numre fra nærmest alle hospitaler og universiteter + en enorm masse danskere der var forbi dette emne - så noget må da have sivet ind. Din endokrinolog -Cirkeline - er i hvert fald den første dansk læge (jeg hører om) der i fuld offentlighed vedkender sig thyroid-lægemidler! GODT GÅET Cirkeline! kram1
Og jeg er glad på dine vegne, Cirkelinekram1
TILLYKKEEEEEE Cirkelinexx6
Mon man kunne få navnet på den danske endokrinolog?
SÅ skønt for digkram1dansk1
Må hive meg på i rekken av gratulasjoner!
TAK for alle jeres lykkeønskninger xx4
Ja det nytter... og det er godt gået takket være alle jer herinde som er vedholdende, stædige og stærke xx11 Jeres stemmer bliver hørt herinde og uden jer havde jeg ikke vidst at der var andre alternativer end Eltroxin chokx:
Kærlig hilsen
Cirkeline
fanx: