Re: Bivirkninger av Levaxin
Det som står nevnt under bivirkninger, er det korttidsbivirkninger? Altså noe som oppstår fordi man får for høy dose, eller at kroppen ikke er vant med medisinen?
Re: Bivirkninger av Levaxin
Spør du en lege, så finnes det ikke bivirkninger av Levaxin.
Dette svaret får du fordi de tror at denne tabletten er istand til å normalisere stoffskiftetilstanden i kroppen - og da oppstår det jo ingen bivirkninger.
Og for de som oppnår dette Nirvana er det jo kanskje hold i påstanden.
Går man dem litt hardere inn på, kommer overdoserings-symptomene - som feks hjertebank og høy hvilepuls.
Man tror (eller antar) også at man er istand til å oppleve det samme ved en overdosering som det en hYperpasient gjør - med osteoperose/peni problematikk og alt.
Det er altså ikke påvist - så SÅ bra er ikke Levaxinen......
Underdoseringsproblematikk kommer man ikke inn på - til tross for at det er jo det vi søker hjelp for.
Mange opplever nok å bli satt i bås med innbildt syke hvis de klager over symptomer på lavt stoffskifte.
Levaxinen virker - selvfølgelig gjør den det. De som klager lider nok av noe annet........
Det skal sies, at en kropp som er blitt avsondret behandling over lang tid fordi legen ikke har brydd seg med å ta en stoffskifteprøve, eller fordi det finnes en eller annen unnskyldning for ikke å gi Levaxin - enda - selvfølgelig opplever endringer i hvordan kroppen oppfører seg i behandlingsstarten.
Endringen går desverre så langsomt at en ikke vet om det er til det bedre eller verre.
Hva kan man kalle bivirkningene av Levaxin ?
Det vet jeg sannelig ikke - det ble et 16.årig progressivt helvete for meg, men tap av alt man tar for gitt.
Kanskje Levaxin ikke virker bra
Trodde og håpet på at Levaxin skulle fortsette å virke bra på meg. Det er 2,5 år siden jeg begynte med Levaxin og har økt gradvis. Har vært forskånet fra symptomer, bortsett fra slapphet en gang i blant. Men fra sist høst og fram til nå er jeg daglig slapp, med enkelte dager inni mellom hvor jeg er nesten normal. Har også mye oftere muskelsmerter. Siste måling hos legen viste ft4 på 18. Legen mente det neppe var vits i å øke, men jeg gjør det likevel får å se om det kan hjelpe. Vurderer og gå over til Armour.