De er de beste, lavkarbo eller ei:D
Jeg har malt opp "mel" og har i en boks så det er lett å steke opp noen når jeg har lyst på.
Printable View
De er de beste, lavkarbo eller ei:D
Jeg har malt opp "mel" og har i en boks så det er lett å steke opp noen når jeg har lyst på.
Sånn er det her også; mitt eget ferdigmalte "mel" akkurat når det trengst:p
Wow, her var det mye godt.
Blomstrer med kreativitet her.
Tusen takk for de deilige oppskriftene! hjerte1
Mandel mel, hvorda. Kverner dere det? Manuelt eller elektronisk?
Foodprossor :mrgreen:
Vet noen bruker stavmixer, men det forutsetter at du har helt tett boks, ellers har du mandelbiter og slikt utover hele kjøkkenet.
Har prøvd :oops:
<<Jeg ønsker mennesket det beste, jeg ønsker å vise all verdens kjærlighet og omsorg.
-Det er bare det at inni mellom er det så utrolig utfordrende>>.
Det er aldri forsent og åpne øynene og se verden på nytt. Det er så mye bedre å leve i sin egen boble for der er det sån innmari trygt og godt.
I dag fant jeg ut at det tar på å gjøre hagearbeid og male skillevegg. Har sovet i 12 timer, og gjesper fortsatt.
Men jeg har en smil om munnen og er så utrolig fornøyd, for nå kan jeg kose meg på terassen og se det spirer.
I dag skal jeg lage en god middag til min mann, og bare være fornøyd.
Skal også handle inn til å bake rundstykker og kake til 17.Mai.
Ønsker dere alle en god dag, og kveld.
Om å tenke stort, men er det realistisk?
Jeg tenker litt høy her i min dagbok.
Jeg tenker hvorfor er det ingen i ntf som tenker stort ang. foredrangsholdere og kursing?
Det finnes jo andre Thyroid foreninger der ute i verden, som faktisk har endel bra foredrag
med kjente foredrangsholdere innen forskning og medisin. Det hadde jo vært mer å lære der føler jeg?
Det er jo ingen hemmelighet at norge ligger litt etterpå med forskning på vår sykdom.
Hm, jeg skulle ønske jeg hadde energi til å maile litt rundt til de forskjellige organisasjonene og hørt litt med de.
Evt. så kan jeg kanskje sende mail med forslag til forbundsstyre. Mest sannsynlig ville de bare tenke at dette var et
teit forslag, og at det koster for mye. :mad:
Jeg tenker at det er en stor risiko å ta og gjøre avtaler og booke foredragsholdere, også får man ikke inntekter nok til å betale de for jobben de gjør.
Mest sannsynlig så kan det jo hende at de også hadde gjort mye av dette for en rimelig penge men. Hm, tankene spinner.:lol:
Da tenker jeg store foredrag på en bra arena som kan trekke endel mennesker, for det kan jo kanskje være endel mennesker som synes det hadde vært spennede.
God helg til deg også hjerte1 kram1
Aha... Vidste du, at i dag "fejres" Verdens Thyreoideadag > History of the « World Thyroid Day » and the « International Thyroid Awareness Week » ? Dagen fejres i Skandinavien internt i patientorganisationer, uden at offentligheden er medinddraget eller aner noget om det. Hverken de trykte eller andre medier forsøgtes lokket til at beskæftige sig med denne sag. Ude i samfundet hersker en dyb, uendelig tavshed om thyreoideasygdomme.
Hvorfor i alverden gøre opmærksom på sygdommen blandt dem, der i forvejen er opmærksomme? vedikke1
På forsiden af forummet:
http://www.thyroid-fed.org/tfi-wp/wp...05/eta-wtd.png
25. maj 2012
http://www.worldthyroidday.com/images/thyroidweek.jpg
23. maj - 29. maj 2012
Vært hos lege i dag. Ikke positivt, jeg må søkes over på AAP. Da mister jeg penger til å betale lån osv.
Jeg som hadde planer om at de skulle tilrettelegge en ny jobb for meg og at jeg skulle prøve og pese meg avgårde på ny utdanning.
Tror det ordner seg, who cares about AAP for en stund.
Jeg har sikkert godt av å få det helt rolig rundt øra mine.
Men jeg kommer til å søke på andre jobber i tilfelle jeg skulle bli friskere.
Er ihvertfall på vei oppover. :lol: