Sv: Veldige bivirkninger??
Ja,det har jeg opplevd,jeg begynte med Levaxin,og ble dårlig så fikk ny type medisin,Euthyrox.Jeg ble send på legevakta,måtte der ta EKG og ble sendnt på videre utredninger,og måtte slutte med Euthyrox.Utrolig ubehagelig.Og det tok flere uker etter jeg sluttet med Euthyrox før det ga seg .Nåvink11 har legen min søkt på NAV om andre medisiner,tipper Erfa,og da håper jeg det ikke gir samme utslag.
Sv: Værre under/etter mensen??
Det verkar som om flera av er får för lite medicin under mensen. Jag undrar om inte det är tvärtom för mig. Jag får högre temperatur (37,0 istället för 36,6) känner mig varm, får varmare fötter och högre puls. Jag funderar på om det kan påverka resultaten av T3 och T4-prover beroende på när i menscykeln proverna tas.
Nogle tager mindre, andre mere medicin under mensen. Jeg gør det sidste.
vink11
Sv: overdosert eller tåler ikke?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
wonki
mener spørre legen ikke elgen...
Forsåvidt ikke utenkelig at man fikk like vise svar fra elgen..xx1
Jeg har begynt med levaxin og håper vi finner rett dose snart så jeg kan merke effekt
en stund siden jeg har vært her da jeg for et års tid siden kuttet ut levaxin pga bivirkninger. legen mener jeg stadig ligger litt i grenseland og enten ligger min kropp der eller så vil jeg ha nytte av medisin. fått resept på arm...nå husker jeg ikke helt hva det het:) men lar det ligge litt så jeg får tenkt meg litt om
prøvene i dag var
S-TSH 2.2
S-FRITT T4 10.7
S-FRITT T3 4.1
noen som kan si noe om dett så blir jeg glad. finner ikke prøvesvarene fra sist jeg holdt på, men skal lete litt for å sammenligne disse jeg har nå. takker mye for hjelp:)
da fant jeg prøvesvar for september 2010
TSH 2,4
F4 11,2
F3 4,3
FEBRUAR 2011
TSH 0,013
T4 14,2
T3 5,2
her har jeg gått på levaxin siden september 2010 og sluttet kort tid etter denne målingen i februar pga brystsmerter, veldig smerter. endte på sykehus og de konkluderte med at jeg ikke tålte eller ikke skulle ha he he