Sv: Ny og treng litt råd. Legen min meinar eg er overdosert.
Med de cortisol prøvene er jeg i grunnen forundret over at du står oppreist. Det er jo bare stusslige tall. Støtter deg hundre prosent på at din T3 burde være mye høyrer siden T4 er såpass høy. Når den ikke er det tenker jeg omdanningsproblem. Nå har du jo løst det ved å bytte til Erfa, men selen og vit D er bra hvis du ikke tar det allerede. Du burde ikke nøle med å begynne på HC. Først da vil du få full effekt av stoffskiftemedisinene dine. Og selv da vil det ta tid. At du har lavt BT skyldes at binyrene dine produserer dårlig. Binyrene produserer flere hormoner, blant annet aldosteron som styrer elektrolyttbalansen og dermed blodtrykket. Binyrene dine skriker formelig om hjelp.
I morgon skal eg til legen å høyre kva ho har å sei om dei siste prøvesvara mine.
Eg lurer etterkvart som eg les om binyretrettheit, kva legane eigentleg lærer om dette.
Er det ikkje før ein er halvdau, Adinson, at dei skjønar at det er noke galt med binyrene???:eek::eek:
Dei må da skjønne at det er noke i mellom det å vere heilt tom for Kortisol og det å ha nok.
Det har eg tenkt at ho skal få svare på. :cool:
Eg fann også igjen det eg leste ein gang på nett, at ein får søvnproblem av for lite kortison.
http://home.online.no/~meretlun/binyrer.htm
Eg bråvåknar av at eg føler eg ikkje får puste. Det har eg fortalt legen min.
Joda, det er angst det......xx6
Eg har forresten dobbla Thyroid-dosen fra 125mg til 250mg. :shock:
Eg tek ein tab morgen og ein kveld.
Eg merkar ikkje overdosesymptom...........ikkemig1
Så har eg trena i dag.....xx9
Var hos legen og er like klok.
Ho kunne ikkje svare på kva ho meier er galt med mine binyrer ut fra mine prøvesvar.
Eg hadde med litt lesestoff til ho som ho i alle fall tok i mot.
Eg skal også ta litt fleire prøver, bla. adrinalin utifra den hypotesen om ME som meiner det kan vere ei årsak. Da har ein overproduksjon av adrenalin.
Så skal eg ta ACTH, Reninaktivitet, Aldosteron og Metanefriner.
Elles var vi einige om at det var for tidleg å ta nye stoffskifteprøver etter at eg gjekk over fra Levaxin til Thyroid rett etter jul.
Er det ikke flere prøver som skal slå ut om det er ME? Samt problemer med flere deler av kroppen enn kun det endokrinologiske?
Wikipedia
Sitat:
Utmattelse er et vanlig symptom på mange sykdommer, men CFS er en multi-systemisk sykdom, og er relativt sjelden.[
Sitat:
Sykdomsforløpet ved CFS har en rekke nevrologiske, immunologiske og endokrine system-abnormiteter.
menin.no sier følgende
Sitat:
Influensalignende ubehag
Lett feber (37,6-38,6 gr. C)
Sår hals
Ømme lymfeknuter
Springende og varierende muskel- og leddsmerter (uten hevelse)
Sterk hodepine (markert annerledes enn tidligere opplevd)
Hukommelses- og konsentrasjonsproblemer (som forårsaker betydelig reduksjon av tidligere funksjonsnivå)
Overfølsomhet for temperaturendringer, lys og lyd
Endret søvnmønster
Fordøyelsesproblemer
Har du disse symptomene? Jeg tror mange leger ikke kan nok om symptomene på ME/CFS.
Får håpe legen leser og vil forstå. kram1
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Vigdis
Er det ikke flere prøver som skal slå ut om det er ME?
Eg trur og har lest at ME og Binyretrettheit kan vere ei og samme sak, eller ei blanding eller..........:wink:
Eg trur ikkje eg er typisk ME-pasient, men har for lavt kortisol.
Og kva det kjem av, ja sei det........ legen har ingen forslag......vedikke1
Jeg vet om flere her inne som har binyresvikt, men som har fått diagnosen ME av legen. Lurer på om det er enklere å si at det er ME enn å lete etter andre svar? Tror det blir en enkel sekkediagnose, akkurat som psykiske problemer som depresjon eller angst. Antar at jobben blir enklere da, du har ME, og det er ingenting vi kan gjøre.......
Lykke til vink11
Ja, enn så lenge så vil ikkje almen legar og endoar høyre om binyretrettheit.
Det er i deira auge ein ikkje-eksisterande sjukdom. :cry:
Men om mange nok av oss går til privatpraktiserande legar og får diagnose der og blir friske/bedre, lyt dei nok begynne å godta det dei også. :shock:
Og ikkje minst, lære meir om det....... :cool:
Eg slit for tida.
Den gode virkninga som eg hadde av Thyroiden første veka er bortevekk...:?
Eg har 0 energi, frys og synes dette vart litt teit.
Først truar eg legen til å skrive ut resept på Thyroid, noke ho ikkje skjønnar kvfor eg vil ha og så blir eg verre..........:cry:
Så kva gjer eg da? Jo doblar dosen etter to veker og aukar igjen etter ei veke.
Og frys like forbaska.........:shock:
Og så kjem vel rexxy69 hjerte1 med forklaringa, reseptorer!!! :oops:
Det er liksom da all lufta går ut........ skal eg ned......skal eg opp......help1
Men no får det berre stå sin prøve. Eg held meg til 3 x 125 pr dag inntil eg tek ny blodprøve om ca 1 veke, eller eg får overdosesympt.
Men uansett reseptorar eller ikkje, kvfor blir eg dårligare av å gå over til Thyroid??????? Det var jo reseptorar til å ta seg av Levaxinen, kofor ikkje da også Thyroiden?????? :roll: