Hva gjør overgangsalderen med stoffskiftet?
Hei :wink:
Hva gjør overgangsalderen med stoffskiftet? kan progesteronkrem (eller hvordan det skrives) påvirke stoffskiftet?
Har egenlig vært ganske bra siden overgangsalderen kom så man slapp de periodene hver mnd. sånn at ferrentinen kunne få lov til å stige, i stedet for å ligge rundt 20. Det var en aha-opplevelse til det å få det bedre og mer energi.
Men hvor lenge var Adam i paradis tro?:lol:
Håper noen sitter inne med litt kunnskap om den overgangsalderen, selv om det er et ord jeg ikke liker. Men alderen er topp (51) xx6
Sv: Hva gjør overgangsalderen med stoffskiftet?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
irene
Hei :wink:
Hva gjør overgangsalderen med stoffskiftet? kan progesteronkrem (eller hvordan det skrives) påvirke stoffskiftet?
Har egenlig vært ganske bra siden overgangsalderen kom så man slapp de periodene hver mnd. sånn at ferrentinen kunne få lov til å stige, i stedet for å ligge rundt 20. Det var en aha-opplevelse til det å få det bedre og mer energi.
Men hvor lenge var Adam i paradis tro?:lol:
Håper noen sitter inne med litt kunnskap om den overgangsalderen, selv om det er et ord jeg ikke liker. Men alderen er topp (51) xx6
Hei!
Vil anbefale at du leser boken om naturlig progesteron av John R. Lee, oversatt til norsk av lege Leif Ims. Du får kjøpt den på nettet: futhark forlag. Jeg er selv ikke ennå i overgangsalderen, men skal nå begynne med kremen - progesteron er det "glemte hormon" iflg boken, men altså kun naturlig progesteron - ikke det syntetiske (gestagener). Denne kremen er altså ikke bare for kvinner i overgangsalderen. Les boken, du vil få magne a-ha-opplevelser!