De siste dagene(ikke i dag) har jeg vært slapp. Når jeg får disse slapphetstilfellene, begynner de stort sett på samme tid av døgnet.....ca kl 12-13 og forsvinner ofte om kvelden. Er dette vanlig?
Printable View
De siste dagene(ikke i dag) har jeg vært slapp. Når jeg får disse slapphetstilfellene, begynner de stort sett på samme tid av døgnet.....ca kl 12-13 og forsvinner ofte om kvelden. Er dette vanlig?
Jeg har det også sånn. Ok form fra morgenen av, og får gjort litt i huset. Slapp og trøtt sånn midt på dagen. Orker ingenting. På kvelden, sånn rett før jeg skal legge meg...da blir jeg i bedre form igjen :(
sånn har jeg og. leser til eksamen nå og merker jeg fungerer mye bedre konsentrasjonsmessig på ettermiddag/kveld. så da er det bare lysten det går på ... ;)
Jo, det er jo litt uprakitisk å være slapp midt på dagen da det meste av samfunnet er våkent :D Men selv er jeg et natt-menneske, så på en måte passer det bra.
Jeg gjør også det. :o
Blir kjempe trett og sliten noen timer etter jeg har våknet og er døds sliten og trett til langt ut på kvelden. Da våkner jeg og kan få problemer med å sove.