Hypothyreose i billeder "før og efter"
Opdateres....
Fanteri skriver i sin signatur: "- søker organtyv for å stjele fastlegens thyreoidea" og det kan jeg godt forstå.... Alle disse billeder og alle de billeder, der aldrig bliver taget. Alle disse syge mennesker med hypothyreose og så sølle behandling medicinvidenskaben byder på i dag, så man nærmest er lige så godt tjent uden, fordi lægerne anser hypothyreose for en "bagatel-sygdom" man kan snilt klare med en lille pille om dage og ellers farvel og tak, ledsaget ofte af idiotiske forklaringer de hellere burde tie med, for ikke at afsløre egen uvidenhed. desp2
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Tar det som et kompliment at du trekker frem min signatur, da har jeg kanskje ikke mistet all snert og humoristisk sans til tross for sykdommen:lol:
Det er mye alvor i signaturen min også, selvfølgelig ikke bokstavelig talt, men mange leger hadde hatt godt av å kjenne denne sykdommen, som er så latterlig lett å behandle, på kroppen. Da hadde nok pipa fått en annen låt. Da hadde det nok kjapt blitt gjort mer både for optimal behandlig og videre forskning.
Jeg blir litt trist av å se disse bildene, for jeg kjenner igjen trekk ved mitt eget ansikt, som jeg ikke hadde for noen år tilbake. Ikke like ekstremt, selvfølgelig, og det er godt å se det er reversibelt til en viss grad. Vil gjerne bli mitt gamle jeg igjen, er spent på om det er mulig.
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Fanteri
Tar det som et kompliment at du trekker frem min signatur, da har jeg kanskje ikke mistet all snert og humoristisk sans til tross for sykdommen :lol:
Du kan roligt tage det som et kompliment. Det er en af de bedste signaturer på hele forummet, mener jeg. Kun dem "som har været der" ved hvor rammende den er! xx9 Havde jeg ikke været så syg og så fattig dengang jeg havde det værst, havde jeg sgu fundet en måde at få nogen til at rive kirtlen ud af halsen på 3 udvalgte, værste endokrinologer i mands minde, jeg nogensinde har været udsat for... og lige dette mener jeg uden selv det mindste snært af humør, tilstår jeg gerne. :mrgreen:
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Joda, det er nok flere enn mine to forrige fastleger jeg unner en skikkelig hypo-runde, jeg óg:oops:
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Her er en artikkel om enbaby med kjempevekst. De regner med at han har lavt stoffskifte http://images.google.no/imgres?imgur...3D666%26um%3D1
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Fanteri
Joda, det er nok flere enn mine to forrige fastleger jeg unner en skikkelig hypo-runde, jeg óg:oops:
Ja, mange af dem fortjener jo at prøve det selv. OG nogle ting ville gå op for dem.
.... jeg gyser dog ved den der signatur, samtidig med, at jeg morer mig ....
Men jo, en ordentlig omgang meget lavt stofskifte til de arrogante læger rend: det ville være passende.
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Anisa
Opdateres....
REGROWTH OF HAIR IN MYXOEDEMA UNDER TREATMENT WITH THYROID TABLOIDS.
Author: THOS. F. RAVEN, M.R.C.S., L.R.C.P.
Publication: BMJ JULY 31, 1897 Vol. II p274
Date published: 31.7.
1897
http://i.imgur.com/2y6G4Dn.jpg
fig 1. - woman, 68 - before any treatment
http://i.imgur.com/uvOG65T.jpg
fig 2. - after 5 weeks treatment
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Clinical photographs of 55 year old woman with
myxoedema, taken at the German Hospital Dalston,
before and after thyroid treatment,
1895
http://i.imgur.com/361l0O9.jpg
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Anisa
REGROWTH OF HAIR IN MYXOEDEMA UNDER TREATMENT WITH THYROID TABLOIDS.
Author: THOS. F. RAVEN, M.R.C.S., L.R.C.P.
Publication: BMJ JULY 31, 1897 Vol. II p274
Date published: 31.7.
1897
http://i.imgur.com/2y6G4Dn.jpg
fig 1. - woman, 68 - before any treatment
http://i.imgur.com/uvOG65T.jpg
fig 2. - after 5 weeks treatment
Iiiiiiiiik - "Regrowth of hair" var vel ikke det mest oppsiktsvekkende med den Damen :shock:
Vi snakker virkelig om en gammel & GOD medisin xx2 ..for de som VIL høre og se:
Hallo-o er det noen leger eller helsedirektoroter her inne å leser :?:
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Kevlin
Iiiiiiiiik - "Regrowth of hair" var vel ikke det mest oppsiktsvekkende med den Damen :shock:
Vi snakker virkelig om en gammel & GOD medisin xx2 ..for de som VIL høre og se:
Hallo-o er det noen leger eller helsedirektoroter her inne å leser :?:
Det er bare det at "den gode gamle" ikke lar seg patentbeskyttes (gjetter jeg pga alderen på legemiddlet) og dermed er inntjeningspotensialet SÅÅÅÅ mye mindre... desp1
Les gjerne http://thyroid.about.com/cs/expertin...4t3woliner.htm
Sitat:
Pharmaceutical companies influence medical decisions in a way that encourages the use of newer patentable therapies at the expense of older (but perhaps equally effective and less expensive) therapies. “It begins on the first day of medical school and lasts through to retirement … It starts slowly and insidiously, like an addiction, and can end up influencing the very nature of medical decision-making and practice … Attempts to influence the judgment of doctors by commercial interests serving the medical industrial complex are nothing if not thorough.”
Armour Thyroid, one of many combination T4/T3 medications has been available for over 100 years. There is no patent protection for Armour Thyroid and there are many competing T4/T3 brands as well as generic versions of Armour available on the market. There are no “new” studies comparing Armour Thyroid to other thyroid medications. There are no journal, magazine or television advertisements regarding this therapeutic option. There are no sales representatives calling on physicians to prescribe Armour Thyroid. Is it any wonder that combination T4/T3 therapy has fallen out of favor?
Og hva ville være billigere enn å foreskrive "slakteavfall" for stoffskiftesyke? xx11