Fantastisk foredrag om D-vitamin!!!
Sv: Fantastisk foredrag om D-vitamin!!!
Dette var både morsomt og lærerikt xx9
Her er det bare å lytte og lære :)
Sv: Fantastisk foredrag om D-vitamin!!!
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Lisbeth
Her er det bare å lytte og lære :)
Ja kram1 Og her et lignende foredrag af dr. Holick ... (foredrag starter efter fire minutters præsentation).
Skader ikke at have flere versioner, hvis den ene pludselig bliver væk, når en youtube-konto lukker.
https://www.youtube.com/watch?v=EP81YMvs4yI
Sv: Fantastisk foredrag om D-vitamin!!!
Fantastik. Jeg har bare kommet 10 min ut i første video, men dette virker på meg både logisk, spennende og lettfattelig presentert.
Sv: Fantastisk foredrag om D-vitamin!!!
Jeg er en sånn person som ikke greier å følge med på forelesninger fordi det ofte blir for tungt og for kjedelig, men dette ble jeg rett og slett hekta på! Tenkte jeg bare skulle se litte grann, men whoops der var hele videoen sett! Tenker nok at jeg skal få sjekke d-vitamin nivåene mine, for jeg har stor mistanke om at jeg har for lite.