Sv: Undervekt, trening osv.?
Hej Majsa vink11
Underforummene til Lavt Stoffskifte er blevet oprettet fordi der var i forvejen så mange forskellige "beslægtede" emner folk har allerede skrevet masser af i forummet Lavt Stoffskifte. Det vil sige, at det IKKE var os, der har bestemt hvilke underforaer skulle være ved Lavt Stoffskifte - men at det var brugerne selv, der skrev så meget om disse emner, at vi efterfølgende oprettede underforaer til formålet.
Hvis det samme havde gjort sig gældende ved Høyt Stoffskifte - havde Høyt Stoffskifte også "fået" sig egne underforaer. Men af en uvis grund - postets der meget sjældent tråde og indlæg i Høyt Stoffskifte, når vi ser på hyppigheden, der er meget beskeden. Skulle det ændre sig - behøver ingen be` om oprettelse af undeforaer, for det gør vi ganske "frivilligt" når vi ser, at der er indlæg nok at fylde i dem. "Nok" er ikke ensbetydende med "masser". Bare nok til, at underforaer ikke står tomme. vink11
Som jeg sa mente jeg ikke at man trenger å opprette et eget underforum om vekt, trening osv. for de med høyt stoffskifte, men et som gjelder for både over- og undervektige. Ikke bare for overvektige, slik det er i dag. Hvis jeg skal skrive noe om disse emnene nå, må jeg legge det i det folketomme hyper-underforumet, og kanskje få to svar om en uke eller en måned hvis jeg er heldig.
Enig Majsa. Det er en god idé å lage et eget forum som rett og slett kan kalles "vektmestring og trening" som ikke er underlagt hverken høyt eller lavt stoffskifte. Der kan man favne alle, være seg overvektig, undervektig, normalvektig og de som ønsker råd/vil gi råd i forhold til trening/aktivitet når man lever med denne sykdommen.