Hvor lenge skal man vente før man merker bedring?
Ja, jeg vet at det er veldig individuelt, men hvor lenge skal man vente før man eventuelt prøver noe annet enn levaxin?
Jeg er kanskje utålmodig nå..
Men nå har jeg spist levaxin i snart ett år. Blodverdiene er bedre, men ikke jeg. Jeg trodde jeg begynte å merke bedring, men det kom nok bare av at jeg var hjemme og ikke gjorde noe som helst, og fikk samlet energi.
Nå har jeg begynt på yrkesrettet attføring, begynte på kurset for 2 uker siden, og er på kurset tre dager i uka. Det er ganske fritt, vi får komme og gå når vi vil. Men jeg er totalt utslitt. Ble ganske overrasket selv over hvor dårlig formen min er, hadde trodd jeg var blitt mye bedre og at jeg skulle greie å holde ut lengre enn bare 2 uker! :?
Men så tar det vel ekstra lang tid før kroppen min kommer seg siden jeg gikk så mange år uten medisin.. (8-9 år.)
Har ikke skaffet meg utskrift av de siste blodprøvene, så jeg vet ikke hvordan de er. Skal få utskrift når jeg har legetime om en uke. Legen mente TSH var bittelitt for lav så jeg måtte justere ned levaxindosen i januar. Men hvordan den var da, og hvordan den er nå vet jeg ikke. Jeg vet bare at jeg selv føler meg helt elendig..
Skulle skrive mer, men må gå nå..
Hvor lenge skal man vente før man merker bedring?
Huff, jeg har så forferdelig kort lunte.. Spesielt når jeg er sliten og trøtt, noe jeg jo ofte er.
Det er så slitsomt å ha det sånn, jeg har jo ikke lyst til å være så sint hele tiden, men det bare blir sånn. Prøver å beherske meg, men det er heller ikke så lett. Er lei av å være sur og grinete!
Er det bare jeg som er sånn? :oops: