seponering av Armour for overgang til Levaxin
Kjære alle sammen,
Dette kræsjet er litt mindre dramatisk for meg, som ikke har brukt timesvis på å skrive fornuftige og empatiske svar for å hjelpe andre. Men like fullt: veldig beklagelig! Men la oss alle sammen bygge det opp igjen etter beste evne.
Og da må vi alle bidra mer, selv om vi kanskje tror det er noen andre som har bedre svar!!!
Selv er jeg blandt dem som har nydt godt av gode og informative innelegg, så takk for det - alle sammen!
Så til dagens spørsmål (hvis noen har energi og føler seg kallet til å svare):
Jeg er blandt dem som kanskje ikke tåler, eller har særlig god effekt av å bruke, Armour.
Har hatt TSH på O.3 i åresvis på Levaxin (75 mcg) og er i dag på Armour på 105 mg (siden sommeren), og er nesten katatonsk (lammet). Nervøsitet og uro, men lav puls på 62, men likevel en trøtthet som er overveldenede, samt en tendens til å sitte i "salamanderpositur" og være helt borte og veldig trist i lang, lang tid.....
Hadde en periode for 2 år siden hvor jeg var veldig deppa, men hvor cipramil hjalp og dosen levaxin som vanlig lå å 75 mcg. Jeg trivdes på jobb og livet var som det skulle være!
Nå virker ikke cipramil (har hatt over et års pause). Jeg er relativt sett "overmedisinert" på Armor 105 mg (sammenlignet med levaxin/cipramil som jeg gikk på for 2 år siden og som fikk meg til å føle meg frisk), så hva skal jeg gjøre?
Vil det være en ide for meg å bytte tilbake til Levaxin? Og om så var: hvordan trapper jeg ned fra 105 mg Armour til levaxin???????
Veldig takknemlig for svar!
beste hilsen Mimmi
(som egentlig ikke er deppa men som føler at det er kroppen det er noe galt med......)