-
tilbake igjen
Så var jeg hjemme igjen. Tirsdag gikk med til å vente vente vente vente. ta blodprøver osv. Her kan det anbefales å ta med et 10-binds leksikon for tiden blir laang. Onsadga morgn nr 1 i kø. Kjemepekoselige leger og sykepleiere (dette var på SIA). Operasjonen tok 1,5 time og jeg sov deretter nesten i 2 dager. Sprøtt, har aldri reagert slik på en narkose, men tror det har noe med selve sykdommen å gjøre også. Våknet med et stort plaster på halsen som gjorde det hele litt stivt. De måtte ta den ene Kalsium/natrium kjertelen (vi har visstnok 4 og trenger egentlig bare 1). Fikk derfor litt prikking i fingerene dagen etter å fikk da litt bruse kalsium så var det i orden. Alt i alt har det gått kjempefint. Dyktige, trygge leger. Nå skal jeg slappe av i en god uke før jeg begynner å jobbe igjen. Ble satt på 100 mikrogr Levaxin.
-
Så godt å høre at operasjonene gikk greit. Jeg sov masse de første dagene jeg og. Hadde også prikkinger i fingrene etterpå, og fikk kalsiumtabletter i bruseform.
Arret mitt er nå nesten borte. Det er 7 mnd siden operasjonen. Det kommer nok til å bli bare en liten strek etter hvert.
God bedring og slapp godt av mens du er sykemeldt!