Jeg skjelver så jeg rister om dagen. Har ikke endret Levaxin dose (150µg) og Liothyronin (10µg). Har gått på dette siden juni ser det ut til av notatene mine. Husker jeg rotet en periode da jeg ønsket å avslutte hele medisinprosjektet, men mener det var bare snakk om et par dager og det er lenge siden.
Jeg har jobbet litt ekstra de siste dagene, men synes det virker rart at jeg skal vibrere så voldsomt av det. :?:
Noen som har opplevd det samme? At dere plutselig rister i flere dager? 2 dager det egentlig er snakk om forløpig. Håper inderlig det går over for det er skikkelig ubehagelig. Er det medisinen som bør minskes og hvordan gjør jeg det? Jeg klarer nesten ikke å få maten fra tallerken og inn i munnen - ei heller løfte et glass for å drikke. Må bruke begge hendene. Jeg husker jeg hadde det slik med det samme jeg begynte på medisinen for ett år siden. Da ristet jeg like ille og det varte lenge.
Moren min kommenterte i dag at det virket som om jeg hadde abstinenssymptomer på alkohol eller stoff. Så nå tør jeg ikke gå ut. Hva gjør jeg med dette?
Må legge til at jeg snakker stakkato.