-
Gått opp 3 kilo...
jeg har de siste ukene vært en lykkelig glad-laks da vekten min eeeendelig hadde stabilisert seg etter jeg begynte på liothyronin i tillegg til levaxin. og det trengtes når jeg først gikk ned 15 kilo, så opp 20 i løpet av de siste årene..så skjedde det sjokkerende: jeg hadde gått ned 5 kilo! og i løpet av en, jeg gjentar en dag har jeg gått opp 3 kilo. haaaaaaaaalllo, er det mulig? ingen gladlakser igjen her i huset iallefall:( snufs.....og jeg som er så flinkis på trening.....
-
du må jo ikke veie deg hver eneste dag!! Du må veie deg max en gang i uken, samme tid/sted/klær. Vekten svinger jo- i forhold til matinntak, væske, klær, tid osv. 8) ikke ta det så tungt..
-
Du skal sikkert bare ha mensen. :)
Går opp både 2 og 4 kilo uka før, jeg, også smelter de bort første når den kommer.
-
Slutter meg til "hylekoret" isa1. Veier meg også hver dag - og noterer så jeg ser utviklingen. Kan trøste deg med at det er variasjoner. Stiger egentlig jevnt gradvis, med noen dager der vekten går ned ett par kilo. Men jeg finner ikke noe system. Økningen er hele tiden liten, men det går OPPOVER, mens nedgangen kan være som sagt 1 - 2 kilo. Så er det opp igjen til samme nivå dagen etter :shock: Spiser lite og ofte, lav carbo og proteinpulver, og trener. Så det er urettferdig :cry: snufs her også...
-
hihi
ja ei gang i uka maks er sikkert lurt...men du vet når man er sånn smårips som meg(i alder....) og har gått opp maaaasse over lang tid blir man jo helt rusa av å gå litt ned:)
-
Hei!
Jeg var så heldig at jeg fikk et 6 mnd medlemsskap på Elexia i gave og jeg er flink til å trene . Startet 22 aug og ca 3 ganger i uka. Jeg klarte å gå ned 5 kg på 2 uker. Spiste normalt. Jeg veier meg ikke daglig men følger med og skriver det ned. Plutserlig var jeg nesten tilbake til der jeg startet, nesten over natten :twisted: Er det mulig... Jeg har gått ned de samme kiloene om og om igjen. Jeg kommer ned til en viss vekt og der stopper det så går jeg opp noen kg igjen. Ikke rart man mister lysten. Jeg har brukt Levaxin siden 2001. Jeg er aktiv hele dagen siden jeg jobber på sykehjem. Mye gåing og løfting. Skulle tro at det hjalp. Men nei. Skulle nesten tro at kroppen vet forskjell på jobb og trening.
Nei....men denne gangen skal jeg vinne over kiloene. Jeg skal NED I VEKT :evil: