-
Hverken frisør eller helsekost har dette her, men for å bestiile fra linken krever de jo hele personnummeret..Jeg er ikke så glad i å oppgi hele personnr. Noen med erfaring derfra? Det er første gang jeg møter dette ved kjøp via nettet....Hadde vært moro prøvd dette, for det har ikke lykkes meg i å få stoppa det håravfallet--ikke så mye igjen--hadde vært en" opptur" å få beholde resten!!!
-
Du har helt rett i dine antegelser og bør ikke oppgi personnummer til noen - iallfall ikke på internett !
Skriv til dem å si at du vil være kunde - uten personnummer.
Til nød - telefonnummer.
-
Har alltid kjøpt det hos frisør. Hvis du søker etter Hårkontroll på Google, får du opp flere svenske nettbutikker du kan bestille fra.
-
De skal vel ha konsesjon fra Datatilsynet for å kunne be om fødselsnummer (alle de 11 sifferne)?
Det står som følger i vilkårene:
Jeg vil ha varene mine til en annen adresse enn den jeg er folkeregistrert på. Går ikke det?
Hvis du vil foreta kjøpet ditt mot faktura, kan du bare få din bestilling til folkeregistrert adresse. Ellers klikker du i ruten âVil ikke oppgi personnr.(IKKE fakturabetaling)â . Da kan du bare foreta ditt kjøp med kort, men får velge hvilken adresse du vil. Hvis du har flyttet nylig eller av en annen grunn ikke er korrekt registrert i folkeregisteret må du kontakte folkeregisteret først.
At de åpenbart har kobling til folkeregisteret virker også en smule tvilsomt, så jeg har stilt spørsmål annet steds om akkurat det.
Og deler opp tråden og flytter den til dertil egnet gruppe.
-
Hva snakker dere egentlig om - hva slags produkt?
Gunnda, jeg mistet håret for noen år siden, det ble veldig tynt, mørkt og flatt.
På et tidspunkt gikk jeg på Herbalife, da merket jeg at hårstrukturen ble bedre, tror det er vitaminene.
Så jeg har fortsatt med mye vitaminer, og jeg tror spesielt B-vitaminer er bra for dette, og håret kommer tilbake - i alle fall en god del av det (selv om jeg fremdeles mister mye).
-
ikke helt samme topic: tips fra ungdommen:
Hvis man vil ha vanlige bra sjampoer eller kremer, så kan man vurdere å handle på strawberry.net og de sender portofritt helt fra Hong Kong. Blir momsfritt så lenge man bare bestiller ting under 200 kr. Og be om gratisprøver så får man diverse gratis i tillegg.
Vet om flere som handler der.
sjampo er veldig bra pakket i isopor osv.
-
Baremei - ser du har delt tråden. Kan du være så snill å ta med linken til det dere diskuterer?
-
-
-
Sorry, det gikk litt fort.
Men det var personnummer i nettbutikk som skulle være temaet, ikke produktet, den diskusjonen kan fortsette i den opprinnelige tråden.
*skjerpings, baremei...*