En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Tenkte det kunne være greit å høre om "snille" leger også her inne!
Har vært i dårlig form lenge, og har tatt stoffskifteprøver 3 ganger siden november. TSH og Ft4 var "normale", men det viste seg at jeg hadde Anti TPO på 323.
I går fikk jeg Levaxin, lav dose, som et forsøk på å se om formen blir bedre. Skal tilbake om 6 uker for å sjekke om det er noe resultat:-) Legen foreslo først kortison, men jeg valgte Levaxin. Er nå i etterkant litt i tvil om det var riktig av meg, kanskje det hadde vært lurt med kortison...? Kortison ville vel dempet betennelsen i kjertelen, samt også vært positiv for binyrene..? Noen som har erfaring med behandling med kortison?