-
Brukket høyre hånd
Vel -jeg har brukket høyre hånd. Noe uheldig og aldeles håpløst å gjøre ting og tang! Føler meg skikkelig handicappet. Jeg er ikke ute etter trøst, men helt konkret:
ER DER NOEN SOM HAR VÆRT I SAMME SITUASJON? Noen gode råd rett og slett...som hvordan åpne lokk....o.l.? Har vært igjennom en hel haug med lignende problemstillinger i dag, og det er første dagen bare. Phuu..
Gips til albuen i 5 uker! :shock: Jeg ser noe mørkt på tiden fremover...Vi har vel et overlevelsesinstinkt...mon det hjelper.. :roll:
Prøvd å pusse tennene med venstre hånd? Alle dere høyrehendte...PRØV!! Skal kjøpe elektrisk tannbørste i morgen...
Prøvd å bruke pc-musa med venstre hånd? Er i gang og øver....En hånd over tastaturet? Vant til touch-metoden. Går uhyggelig seint nå!
Huff og atter huff igjen...sukk og stønn...
-
Næ, helledussen, Yvette :shock:
Hvordan klarte du dette da? Det var leit.
Har dessverre ingen tips å komme med.
Ønsker deg riktig god bedring, men det tar vel den tiden det tar uansett. Håper i alle fall du finner noen greie løsninger i hverdagen.
Kanskje du blir en kløpper med venstre-hånda etterhvert? ;-)
-
Ønsker deg god bedring Yvette.
Jeg har også brukket hånden en gang, men var heldigere enn deg i og med at jeg brakk venstre og er høyre hendt.
Har derfor ingen råd å¨komme med, men sender en trøsteklem til deg.
-
Tusen takk begge to. :) Det går bedre, men det er plagsomt...Over 4 uker igjen til jeg får ta av gipsen! Jeg har nedtelling... :(
-
Høres bra ut ;-) "Kun" 4 uker igjen? Dette klarer du så bra så... :D
-
:wink: Håper det....Jeg klarer iallefall å bade i sjøen, så det hjelper på. Blir mindre med trimmen min...Ellers er jeg blitt en kløpper med venstrehånden. Finner de underligste løsninger på vanskelige situasjoner. Skal beskrive de om der kommer andre med samme brudd. :)