Det skal komme noe om stoffskfte på tv imorgen
Printable View
Det skal komme noe om stoffskfte på tv imorgen
Så på det, men ikke noe sjakktrekk å ha det så tidlig på morran. Jeg rakk bare reprisen og fikk derfor ikke sendt inn spørsmål før det var for sent.
Antar likevel at det kom fler spørsmål enn de 20 som ble besvart.
Det er vel litt underlig at en sykdom som av officielle oppdagede tilfeller rammer 5% av alle Norske kvinner og 2%? av alle Norske menn ikke får mer medieoppmerksomhet. Det finnes sykdommer som har langt lavere utbredelse som får større dekning og omtales med større interesse.
Hvorfor ?
Vår feil ?
Skriv litt i lokalpressen hos deg, nytter ikke å bare holde seg her....
Skal se på opptaket, jeg var ut av huset kvart over seks så over åtte er for sent for meg......
Tittet på opptaket, og jommen så hadde ikke pasientens lege i Bergen klart å lese blodprøvene og se at hun hadde lavt stoffskifte. Legen i Oslo hvor hun flyttet så det med en gang på de gamle prøvesvarene.....bra det ble sagt også. Og at det er så mange som 5-6 prosent som har lavt stoffskifte.
Lurer litt på det kurset, hva de lærer nytt. Der foregår på Aker.
Vi kan vel neppe gjøre mye med sendetidspunktet n'Finn.
Men jeg var inne på nettsidene til TV 2 og her er linken til innslaget så kanskje du kan se det når det passer.
http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/gmn/article1647161.ece
Vet ikke når de fjerner den igjen, men forsøker i alle fall.
Obs! Beklager - glemte å si at det kanskje kom noe reklame for Farmen før selve innslaget.
Joda, jeg fikk jo sett det fra Kl.10, men da var det for sent å skrive inn på nettmøtet.
Nora er morgenfugl ser jeg.......meeeget sjelden jeg er det.
Ja det var ikke mye å se på!
Jeg synes det er rart at de sier at det bare er små symptomer igjen etter behandling. Kjenner så alt for mange som ikke blir friske, i hvilken ørken stapper ekspertene ned hodene sine? Skremmende synes jeg...
Helt enig, snakk om å legge sten til byrden for ALLE de som ikke blir bra ved medisinering. Når hun som skal være ekspert på dette sier at det er bare en liten del av oss som ikke blir bra, må det jo være noe galt i hodet på oss alle. :twisted: