Kan man ta de med lavt stoffskifte?Tar Levaxin.Står at man ikke skal ta de ved hyperthyroidisme,men det er vel høyt stoffskifte?
Printable View
Kan man ta de med lavt stoffskifte?Tar Levaxin.Står at man ikke skal ta de ved hyperthyroidisme,men det er vel høyt stoffskifte?
er det stoffskifte medisin eller angst medisin?
Det står ikke i felleskatalogen at det er noen interaksjoner med Levaxin, derimot med betablokker og p-piller :)
Hej,Sitat:
Opprinnelig skrevet av nuttisen
Sarotex er mod depression, ikke sandt?
Lavt stofskifte hedder hypothyroidisme. På internettet under Sarotex står der hyperthyroidisme - højt stofskifte, og hvis man læser indlægssedlen handler det vist mest om øjnene, som er et problem ved højt stofskifte.
Hvis du er i tvivl alligevel, så spørg den læge.
litt om Sarotex fra felleskatalogen :
http://www.felleskatalogen.no/pasientut ... 26href%3D0
Vetikke jeg nuttisen - hvor langt du er kommet i behandlingen, men når du er på høy nok dose blir du bedre og kanskje du slipper sarotex.
Har fått pillene pga langvarig senebetennelse i armene.Har prøvd diverse piller som ikke har hjulpet,derfor disse.Jeg er ikke depresiv.
En bieffekt av antidepressive medikamenter er heving av smerteterskelen. Det er åltså dette som blir utnyttet i dette tilfellet.
Hm.
Høres besynderlig ut dette.
Er du sikekr på at legen ikke har mistenkt deg for å være deprimert og at denne har trodd at at dette er årsaken til muskelplagene ?
Ã…kkesom syns jeg det er dårlig gjort ike å si i fra !
Du kan forsøke tabletter av N-said type, feks Naproxen eller Voltaren.
Sarotex er som beskrevet et mye brukt medikament mot smerter. Spesielt muskulære, og rygg-nakke-hode smerter har god effekt av Sarotex. Så vidt jeg vet skal det ikke være noe problem forbundet med å bruke disse medikamentene sammen. Men du behøver jo ikke akkurat ta levaxinen samtidig.
Sarotex er mer skånsomt mot mageslimhinnen enn N-said.
En ting til når det gjelder disse- de blir ofte brukt for at de skal ligge som "base" i blodet slik at andre med. skal virke bedre- gjelder spes. ulike smertestillende. Tar du dem om kvelden, skal de hjelpe på søvnen og. En har lett for å bli veldig oppblåst i magen av dem. Trenger du dem ikke for psyken hadde jeg ikke begynt med dem.....