På forsommeren merket jeg at humøret dalte. Visste ikke om det var alderen eller lavt stoffskifte som var årsaken. Men jeg husket fra tidligere at B6 vitamin(pyridoxin) hjalp utrolig godt mot pms. Så jeg gikk til anskaffelse av dette. Og virknngen har ikke uteblitt. Har mye bedre humør(vanlig humør :) )Leste at B6 er lykke vitaminet. Så hvis du vil prøve det, er det viktig at du kjøper det på apoteket. Deres er 40 mg per tablett. Jeg tar 40- 60 mg daglig, eller når jeg merker at humøret detter igjen. Det kan være lurt og ikke ta over 50 mg daglig over tid, men legg inn noen dager uten vitaminet p.g.a. fare for forgiftning. Det kan være litt vanskelig å få tak på vitaminet, men apotekene bestiller.
