Llinker om en omstridt ME-behandling - eller hypothyreose2 ?
Re: Llinker om en omstridt ME-behandling - eller hypothyreos
Sitat:
Opprinnelig skrevet av n`Finn
I Danmark dør mellem 3000 og 4000 tusinde mennesker om året - alene som følge af fejlbehandling og bivirkninger af lovlige medicinske præparater... Ingen myndigheder råber advarende op i denne forbindelse.
Yderligere 3500 tusinde om året dør på hospitalerne alene som følge af dårlig hygiejne og div. smitte.... forårsaget af den efterhånden berømte dårlige rengøring på hospitalerne inkl. behandlingsrum og operationsslokalerne! Ingen myndigheder råber advarende op mod at lade sig indlægge på hospitalerne.
Set i dette lys, kan jeg end ikke tage advarslerne (i linket) alvorligt... De er helt ude af proportionerne med virkeligheden.
Jeg er forlængst ophørt med at lytte til offentlige myndigheders rundhåndende advarsler mod snart hvad som helst, der ikke lige er blåstemplet af de stokkonservative læger, men vurderer alting selv, før jeg tager de nødvendige beslutninger.
Jeg kan godt forstå din bekendt. Hellere tage chancen, selv hvis det skulle betyde en kortere levetid. Hellere leve kortere og bedre end længere og ad hel..e til. (Min personlig overbevisning efter over 30 års pinsler).