Hvis dere leter på www.stoffskifte.org så er det møte med foredrag på bærum sykehus den 10.oktober i høst.
Printable View
Hvis dere leter på www.stoffskifte.org så er det møte med foredrag på bærum sykehus den 10.oktober i høst.
Også har han Omdal foredrag i Stavanger 3 Oktober i Aulaen på Stavanger Universitessykehus kl. 17:30 :D
Gleder meg
Hvor på siden finner dere dette? Og når er foredraget på Bærum? Har lyst til å gå :D
På hjemme siden til NTF. www.stoffskifte.org. Lokallagsinfo.
Takk!
Omtrent det eneste stedet jeg ikke lette på de sidene :wink:
enig i at det er vanskelig å finne.
Dette skulle vært på framsiden og framsiden bakerst eller under alt aktuelt synes jeg....
gir denne tråden et dytt oppover...
Ikke så dumt siden det er i morgen det skal være i Stavanger.. :D
Gleder meg :D
Kl. 17:30 braker det løs på sykehuset ;)
:lol:
Kjempe bra foredrag!
Dere kan glede dere til den 10 :D