slettet
Printable View
slettet
Armour er laget av tørket skjoldbruskkjertel av gris - det er ikke særlig vegetabilsk. :)Sitat:
Opprinnelig skrevet av Violet
Hei "baremei":)Sitat:
Opprinnelig skrevet av baremei
Armour Thyroid er jo ikke en kjemisk fremstillt medesin, hva er den da?
mvh Violet :)
Nå tror jeg du blander begrepene litt.Sitat:
Opprinnelig skrevet av Violet
Vegetabilsk = av planteopprinnelse. Vegetabilsk margarin er altså laget av planteoljer, ikke av melk fra kua.
Smør laget av melk er av animalsk opprinnelse = kommer fra dyr
Armour er såkalt naturaltyroxin. Det er ikke fremstilt kjemisk, men går igjennom en ganske omfattende kjemisk prosess likevel, spesielt med tanke på rensing så det endelige produktet inneholder bare det det skal i riktige mengder, og ikke annet grums.
Det er i høyeste grad animalsk siden det kommer fra grisen, og hvis man f.eks. er vegetarianer av overbevisning er Armour utelukket.
Det er jordbærgelé også, bare for å dra den litt lenger og spore av litt.
Og Armour er IKKE alternativ medisin. Det er viktig å presisere. Det er den første tyroxinen mennesket klarte å lage og bruke og som dermed reddet mange liv når hypotyreose (myxødem het det før) og deretter tyroxinet ble "funnet".
Det var eneste mulige medisin i omtrent 100 år, til syntetisk T4 ble fremstilt. "The rest is history", som dem sier.
Kjære Violet :D
Jeg ser du har slettet et par innlegg her inne på Sonjas.
Det synes jeg var veldig, veldig synd, for jeg synes det var interessante innlegg.
Jeg ser at du har fått noen tilbakemeldinger fra andre her, det tror jeg absolutt ikke du skal oppfatte som noe negativt. Og finnes det noe negativt i det, så skal du drite i det - deres problem da, og ikke ditt ;) Neida, bare tøyser, tror ikke det er det minste negativt. Men vi tar jo alle litt feil en gang i blant, og hvis vi gjør det, så er det jo bare en fordel å bli korrigert slik at ting kan bli mest mulig riktige. Da er det jo saken som blir rettet på, ikke selve personen. Husk også at vi er syke vi som er her på Sonjas, og da blir det enda oftere rot i toppetasjen enn ellers.
Kan du ikke være snill å lime inn igjen innleggene dine? Det er så mye verre med mange tomme poster i en tråd. Vi ser jo uansett at folk har vært uenige, er det da ikke bedre at vi ser hva uenigheten er om slik at vi kan få dannet vår egen mening?
Og jeg gleder meg til fremtidige innlegg fra deg ;)
Jeg slutter meg til Stinas svar - Violet. Jeg håper å få se flere innlegg fra deg. Jeg har selv slettet innlegg....og har angret i ettertid. Vi er litt "gale" i hodet. Vel - jeg får snakke for meg selv.... :roll:
Jeg ser at det står "gjest" under navnet ditt...? Jeg håper det ikke betyr at du har meldt deg ut...? Husker ikke helt systemet..I så fall - kan du komme tilbake? Vi trenger ALLE! Og du har mye å bidra med! Helt sikkert!
Nå husker jeg ikke alt du var inne på, men det er utrolig oppløftende å møte andre med et positivt syn på Armour.
Kommer du? http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/h050.gif Klem Yvette.