Leser så mange steder her om slitne binyrer. Men hva er det? Hvordan arter det seg? Kan noen forklare litt på norsk, for jeg er så dårlig til å konsentrere meg til å lese på engelsk. Symptomer? Tester?
Printable View
Leser så mange steder her om slitne binyrer. Men hva er det? Hvordan arter det seg? Kan noen forklare litt på norsk, for jeg er så dårlig til å konsentrere meg til å lese på engelsk. Symptomer? Tester?
Glukokortikoider er bl.a. kortisol. Kortisol er nødvendig for stoffskiftet - for at cellene skal kunne nyttigjere seg stoffskiftehormon.Sitat:
Binyre
Binyrene er et par av endokrine (indresekretoriske) kjertler hos pattedyr, som er lokalisert ved siden av nyrene. Funksjonelt og anatomisk skiller en mellom binyrebarken og binyremargen, som henholdsvis utskiller binyrebarkhormoner (glukokortikoider, mineralokortikoider og kjønnshormoner) og adrenalin.
Samtidig er det binyrene sin jobb å hjelpe kroppen i å takle stress, overanstrengelse osv...Så når ein har vore sjuk eller stressa over lengre tid kan binyrene fort bli slitne, og dette er vanleg når du har lavt stoffskifte.
Når kroppen får tilført meir stoffskiftehormon eller prøver å skru opp tempoet, er ikkje alltid binyrene i stand til å henge med, og resultatet er kræsj og symptom som angst, lav kroppstemperatur, verk i ledd og musklar +++.
Difor er det viktig å følge opp binyrene (spesielt i begynnelsen) når ein medisinerar for å få opp stoffskiftet.[/i]
Testar du kan ta for å sjekke binyrene er kortisol, men den bør takast 4 gonger utover dagen, så du får eit heilheitleg bilde av korleis du taklar stress. Testen du tek jo doktaren viser ofte ikkje eit godt bilde pga at du kanskje har vore stressa på veg til doktaren o.l. I tillegg viser den ikkje kor lavt nivået kan vere om kvelden... Saliva (spytt) testar kan du få bestilt frå firma i UK, bl.a. http://www.redappleclinic.co.uk/ http://www.nptech.co.uk/
Ting du kan ta:
progesterone-krem, masse c-vitamin, b-complex med masse vitamin B5 (500 mg b5 om dagen), MSM (svovel), aminosyrer, pregnenelone, dissekerte binyrer (Cytozyme AD), enzym, alt som hjelper for fordøyelsen (probiotika++) essensielle feittsyrer-masse omega 3.
Kutte ut: sukker, salt, kveitemjøl, soya +++,og alt anna som er ein anstrengelse for kroppen som mat med tilsetningsstoff osv.
DCS - har du fått hjelp med binyrene hos lege eller annen behandler? Eller har du medisinert deg selv?
Eg medisinerar sjølv. Brukar retningslinjer frå div. nettsider/legar som behandlar stoffskifte.
Det meste er jo vitaminer og kosttilskot, sjølv om det er i litt meir konsentrert form, og dissekert bin/skj, så ser ikkje den store risikoen... Syntetisk medisin brukar eg ikkje, bortsett frå litt liothironin.
Føler det er bedre enn å flyge att og fram til doktaren heile tida. Dessutan ser eg at mykje av den medisinen konvensjonelle doktarar brukar innheld allergen, syntetiske stoff og andre tilsetningsstoff... Prøver å kjøpe tilskot som er mest mogleg fritt for alt slikt, og då er det lettare å bestille frå nettbutikkar i utlandet...
Hvordan har du fått diagnose da? Har du brukt spyttprøve? Og bruker du alt av de remediene du lister opp i svaret ovenfor?
"og resultatet er kræsj og symptom som angst, lav kroppstemperatur, verk i ledd og musklar +++.
Difor er det viktig å følge opp binyrene (spesielt i begynnelsen) når ein medisinerar for å få opp stoffskiftet"
Er ikke dette også symptomer på lavt stoffskifte? Mulig er jeg helt på jordet nå, og det er jo ikke uvanlig :-)
Har ikkje diagnose endå men har nett gjort spytt+blood spot testar med eit firma i UK.
Når eg fann ut "helseproblemet" mitt hadde eg ikkje tolmodigheit til å vente i månadsvis på nye undersøkelsar, - i tillegg til heile diskusjonen om kva medisin osv eg burde ha. Tilliten min til helsevesenet er på nullpunktet, etter alt eg har lese og det eg opplevd sjølv; å ikkje bli teken alvorleg, og alle feila som blir gjort mht feilmedisinering, så fann ut det var like greitt å berre prøve ut på eigen hånd utan innblanding.
Har rett og slett ikkje meir energi til å kjempe med helsesystemet, og dette fungerar kjempegodt for meg iallefall. Har gått ned 10 kg berre i sommar, og kvitt ein god del eg har slite med i 3-4 år.
Brukar alt som eg har lista opp, ja, men ikkje heile tida. Varierar mellom dei forskjellige tinga og er obs på bivirkningar, interaksjonar osv. Viktig å vite kva som hjelper for kva, slik at du veit når du har for lite eller for mykje av noke... Tek litt tid å finne ut av alt, men eg kan auke thyroid+lio dosen min kraftig utan særleg mykje bivirkningar. Før eg begynte med det for binyrene hadde eg voldsomme bivirkningar. Utifrå det kan eg iallefall sei for min del at symptoma angst, lav temp + verk i musklar kjem frå binyrene...
Ifølge dei nettsidene eg har lese om dette, er binyrene er ofte dei organa som får det når kroppen blir overbelasta, enten ved stress, overanstrengelse eller langvarig sjukdom, og det er vanleg i lag med lavt stoffskifte. For meg virkar det iallefall logisk nok, og synest i grunn at det er unødvendig å ta testar for alt mogleg...