Lurer på hvordan andre opplever dette med TSH verdier. Jeg er ikke spesielt interessert i TSH, men legen min interesserer seg bare for det og bryr seg ikke om T3 og T4 i det hele tatt. Problemet er at han syns at min TSH er for lav noe som han mener betyr at jeg tar for mye medisin.
Jeg mener derimot at jeg trenger å fortsette å ta medisnin og ikke ha pause lenger for å øke TSH. Jeg er velidg trett for tiden og må bruke kaffe for å våkne. Det som smaker så vont :På jobb er det vanskelig å holde øynene åpne. Legen har tilbudt meg sykemelding for til og med han skjønner at jeg er trettere enn normalt, men da må jeg gjøre som han vil og kutte ut medisin og da blir jeg jo bare enda trøttere og ikke vet jeg hvor lenge den sykemeldingen skulle vare heller.
Det er trist for det er så mye jeg kunne tenke meg å gjøre men jeg orker ikke. I dag avspaserer jeg og håper jeg klarer å¨gå i forening. Hadde ikke klart det om jeg hadde jobbet for det begynner ganske tidlig.
Hva er deres erfaring med leger og TSH? Min eneste erfaring er at når TSH stiger den var en gang 4 og legen veldig fornøyd da er T4lavere og jeg i dårlig form. Den gang var T4 7.