Huff så oppgitt man kan bli! Blodprøvene mine plutselig er fine
Var hos legen idag. Han synes blodprøvene mine plutselig er fine når prøvene mine ligger på: TSH 3,0, FT4 18 og FT3 4,6. :evil:
Jeg skal ut i prøveperiode på attføring nå og det ser ut til at legen da føler han har gjort det han kan for meg. Han "toer sine hender" liksom.
Når jeg tenker meg om, så tror han jeg skal ut i vanlig attføring, men aetat har bestemt seg for å teste helsen min før de gir meg noe slikt.
Så sitter jeg her da...
Stoffskiftet mitt er ikke regulert skikkelig, men legen ville vi ikke skulle avtale ny time om 3 måneder :shock: Ingen økning av dosen heller. Har økt dosen med 25 mg pr dag i løpet av et par måneder nå. Og disse resultatene er godt nok mener han . På tross av at han er fullstendig klar over at man skal ha en TSH på 0,5 - 1,5 når man er på Levaxin behandling. Vet ikke om han behandler dette slik fordi han er redd for at jeg har lullet meg for langt inn i temaet stoffskifte og dermed har mistet gangsynet. Eller om han tror jeg herjer med medisinene mine og ikke tar dem når jeg skal eller noe slikt. Jeg blir rett og slett fornærmet av slik behandling!
Vurderer å sende han en ny pakke med artikler ang stoffskiftet. Men vet ikke om det er verdt hverken tid, energi eller portokostnader.
På toppen av det hele føler jeg meg virkelig elendig, og jeg blir lei meg av å alltid måtte "forsvare" at jeg ikke blir frisk på disse forbannede medisinene. Er bekymret for attføringsopplegget også. Er langt i fra sikker på om jeg takler det. :cry: Energinivået mitt er godt på minus som det er. Og mine tester over dager med å jobbe har vært katostrofale. PHU!
Men 1 dag om gangen tenker jeg nå. Kan ikke tenke negativt om å gå ut i 50% arbeid. Har så lyst til å lykkes med dette, men kjenner på helsa at det kanskje ikke er det mest realistiske. Håper dere krysser fingrene for meg :wink:
En frustrert sommer hilsen til der alle!