Hei
Noen som vet om det er vanlig ved stoffskifteproblem å bli stiv i ansiktet? Altså ikke slik muskelstivhet som man kan få i kjakene og slikt, men nesten litt lammet i heile ansiktet.
Printable View
Hei
Noen som vet om det er vanlig ved stoffskifteproblem å bli stiv i ansiktet? Altså ikke slik muskelstivhet som man kan få i kjakene og slikt, men nesten litt lammet i heile ansiktet.
Mærker du anden stivhed eller måske "nervøse" ticks andre steder i kroppen, eller er det kun i ansigtet? Hvad med din balance og er denne stivhed kun i den ene side af ansigtet eller i begge?
Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med stivhet i ansiktet. Jeg har noe som gjør at jeg blir stiv i ansiktet. Det kommer når jeg har slitt meg ut. Det føles som om ansiktet blir trekt nedover og blir stivt liksom. Hos meg kommer dette i sammenheng med en nesten lammende tretthet i kroppen. Virker på samme måte den. Føles som om jeg blir trykt ned til bakken og det blir vanskelig å bevege seg.
Bortsett fra vektøkning så var stivhet i ansiktet mitt mest fremtredende symptom da hypotyreose ble konstatert. Jeg var hellig overbevist om at det var PC eller sminke som var årsaken til denne stivheten. Det er nesten helt borte nå....kjenner det av og til.....
Ja det er veldig typisk. Det var ett hovedsymptom da hypotyreosen ble konstantert hos meg også. Til og med tungen var delevis lammet, så det hörtes ut som om jeg snövlet. Dålig balanse hadde jeg også ,og mye annet. Äsj.....det var en fäl tid, vil helst glemme dette....
Yes, melder meg på her.
Mister ansikts mimikken, klarer ikke forme vanlige ansiktutrykk, spesielt når jeg er sliten. Og det blir jeg fort.