elektrobehandling mot kraftige blødninger "NEAS"
Hei.
Jeg skal legges inn for å få elektrobehandling for å fjerne livmorslimhinna pga kraftige blødninger. Jeg har slitt med dette ganske lenge og har nok en sammenheng med mitt lave stoffskifte. Er det noen som har gjort dette som kan dele erfaringer med meg? Hva kan jeg forvente etterpå og i fremtiden? Vil dette også påvirke PMS (håper det!!!)
Håper noen av dere kan svare om dere har gjort det samme.
Hilsen Siri -67 :)
Re: elektrobehandling mot kraftige blødninger "NEAS&
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Siri -67
Hei.
Jeg skal legges inn for å få elektrobehandling for å fjerne livmorslimhinna pga kraftige blødninger. Jeg har slitt med dette ganske lenge og har nok en sammenheng med mitt lave stoffskifte. Er det noen som har gjort dette som kan dele erfaringer med meg? Hva kan jeg forvente etterpå og i fremtiden? Vil dette også påvirke PMS (håper det!!!)
Håper noen av dere kan svare om dere har gjort det samme.
Hilsen Siri -67 :)
Hej Siri,
Jeg har fået fjernet livmorslimhinden på samme måde, fordi jeg blødte 3 uger om måneden. Det er absolut det bedste jeg har gjort!
Lige efter operationen blødte jeg meget i 6 uger, men hvilket andet liv jeg har fået nu.
PMS ummm ... har jeg vist stadig - det vil sige smerter i maven, hovedpine, spænding i kroppen m.m. lige før menstruation og indtil blødning starter (kun små pletter). Spændingen i kroppen kan tages med Sasarsparille te, som kan bestilles i en helsekostbutik.
Glæd dig til at få det overstået!
P.S. Du kan ikke længere få børn, og der er en risiko for at få en graviditet udenfor livmoderen, hvis man ikke beskytter sig.