Er jeg litt hyper ? Trenger info.
:shock: Hei, er ny her.
Jeg søkte etter informasjon på nettet og kom tilfeldigvis innom dette forumet som ser ut til å sitte inne med store kunnskaper. I november 06 måtte jeg fjerne skjoldbr.kjertelen p.g.a. ondartet knuter. Rundt juletider startet jeg på 125 µgr. Levaxin.
Ved kontroll 22. jan. var TSH 0,37 og T4 27. Legen ville ha TSH ytterligere ned mot 0,03, dvs. knapt målbart, og doseringen ble økt til 125 µgr. ene dag og 150 µgr. neste dag osv. Jeg forstår at jeg skal være litt høyt dosert for ikke å stimulere event. restvev. Men for omlag en måned siden begynte jeg å få en svært plagsom og stikkende kløe, over hele kroppen, men særlig på beina. Har flere andre rare symptomer som sår hals, sår tunge, klyping i armhulene og litt vondt her og der også fra innvortes organer. Har ikke merket noe særlig til hjertebank, løs mage, men er kanskje litt andpusten. Skal til ny kontroll etter Påske.
Spørsmålet mitt er om disse symtomene kan komme av at jeg nå har et litt høyt stoffskifte og vil det kunne gå seg til etterhvert.
mvh
Haba