-
litt teit men, lurer på
i dag skal vi ut på fest, dvs at det blir litt alkohol utover kvelden.
har ikke vært ute på lenge så vet ikke hvordan kroppen min reagerer lenger.
men når jeg har tatt meg en øl her hjemme, har jeg fått problemer med pulsen.
så det jeg nå lurer på er om jeg bør ta med meg betablokkerene i tilfelle det blir skikkelig ille.
men er det så lurt å ta de når man drikker da eller?
noen forslag?
har reagert etter bare en øl tidligere.
-
oj, høres ut som du må være veldig forsiktig med å drikke i alle fall. Jeg har ikke brukt betablokker noen gang. Men jeg hadde en skikkel ekkel episode en gang da jeg drakk og hadde høyt stoffskifte. Ble brått veldig uvel. Trodde jeg skulle svime av, kvalm og ekkel. Det gikk heldigvis over ganske fort, men jeg ble skikkelig redd for alkohol etter det.
-
Da jeg gikk på neo-marcazol og betablokker var jeg på fest, og ble ganske så full utover kvelden. Synes jeg ble fullere en det mengden alkolhol skulle tilsi.....
Da jeg kom hjem ble jeg svært uvell og kastet opp og var ikke helt meg selv. Slik pleier jeg ikke å bli, selv om jeg har vært full. Så jeg tror det var medisinene som ikke gikk så bra sammen med alkoholen, og kanskje stoffskiftet også. Har ikke turt å drikke noe særlig etter dette. I hverfall ikke i store mengder :)
-
Etter at jeg har fått lavt stoffskifte og begynt på medisin tåler jeg ikke alkohol i det hele tatt! går greit med ett glass eller to med vin - men ikke noe sælig mye mer. For det første blir jeg veldig fort full(uansett mengde) og for det andre blir jeg veldig uvel og kvalm og jeg skjelver og er veldig urolig i kroppen. Så jeg har funnet ut at jeg skal drikke minst mulig..
-
det ble ikke så bra i går :(
etter noen øl begynnte jeg å riste, telte pulsen til 105 slag i minuttet,
senere etter vi var kommet hjem etter en by tur, ble jeg dårlig, pulsen raste og jeg følte nesten jeg skulle dø.
pulsen min var dobbel så fort som mannen min sin.
tok en pranolol, men uten effekt, så en til litt effekt, men ikke nok,
lagt våken i hele natt mens hjertet har løpt
måtte ta enda en pranolol på morran og.
jammen gått jeg skal gå med den ekgen i morra
-
Øl er ikke bra for oss med lavt stoffskifte. Bedre med vin.....og sprit faktisk. Hvis du drikker noen få glass vin og passer på å få i deg rikelig med vann, samt litt mat burde det gå bedre neste gang.