-
En ubehagelig opplevelse
For øyeblikket holder jeg på å pusse opp badet og arbeidsfolkene er igang. Det medfører at det ikke er mulig å bruke dusjen på 3 uker.
Derfor tenkte jeg å bruke dusjen i på teningen noe vi kan. Grudde meg for jeg liker ikke å dusje sammen med andre. I dag var første gang og det var ingen kjekk opplevelse.
Nå er det ikke slik at jeg kikker på andre damer i dusjen, men for å dusje så må jeg jo nesten ha øynene åpne og alle de andre var mye tynnere enn meg. De hadde ikke kulemage. :oops: Noen som har prøvd å dusje og vaske håret mens dere holder magen inne? Det gjorde jeg i dag. Effektiv mageøvelse eller?
I morgen håper jeg at det er flere damer med litt mage og love handels der, eller aller best at det bare er meg der. :D
Og så tenker jeg veldig sterkt på det fine badet jeg skal få når jeg er i felles dusjen.
-
Ja, der ser du :wink: du slo to fluer i en smekk, det tenkte sikkert ikke noen av de tynne på :lol:
Dessuten var det sikkert deg som fokuserte mest på mage, de andre hadde nok også mer enn nok med å få vasket seg :D
Så forsett med fellesdusjingen så lenge du har behov for det, det viktigste er hva som er på innsiden av skallen mener nå jeg. Og ... helt innerst inne ... der hvor man har en god eller dårlig tæl.