Tilsvarende stofskifteforum i Danmark?
(Fra tråden: http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewtopic.php?t=1344 under "Lavt stoffskifte")
Sitat:
Opprinnelig skrevet av ninus
Gitte, er du meldt ind i den danske Thyreoidea Landsforening?
Dav Ninus :)
Faktisk håber jeg, at Gitte ikke spilder kræfter og forventninger på TL . Denne forening formidler nærmest udelukkende information der er konfirmeret af den samme "hvide kitlers klub" som ser sig blind på "matematikken" og er udpræget døve over for patienterne. Ingen grund til at spilde skillingerne på dem - er min private, uforbeholdne mening.
Jeg ved at også i Norge er meningerne delte omkring den norske forening, men hvis jeg skulle sammenligne de to - er den norske flere hestelængder foran den danske.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av ninus
Det er lidt bemærkelsesværdigt, at danskerne mødes her på det norske forum. Tak for at forumet findes! :D
Der var vist nok nogle forslag om noget lignende i tilknytning til TL (har jeg ladet mig fortælle for et par år siden), men det faldt vist nok fra hinanden fordi med et helt frit forum hvor ordet var frit kunne man risikere at komme til at lægge sig ud med lægestanden, og af en eller anden grund mener man nok, at det er overordentligt vigtigt at man ikke træder lægerne over tæerne.
Det er et udmærket sted for stofskiftesyge her på Sonjas... og ved at deltage netop her - bidrager man til endnu flere cases og relevante svar andre syge kommer også til at have gavn af hen ad vejen. Jeg anbefaler "stedet" her i hvert fald hvor jeg kan :D