Hei allesammen her er jeg
Jeg er en ung mann på 28 år med null barn og ingen ms"rett" i livet mitt for øyeblikket.
For omtent akkurat et år (okt05) siden gikk jeg på en kjempesmell i livet mitt. Alt jeg skulle gjøre blei et ork, jeg sov nesten hele dager iu strekk og var konstant sliten og egentlig veldig nefor.
Klarte til lsutt ikke annet enn å låse meg inn i huset og skru av telefonen. Tanken på å skulle jobbe var nok til å sende meg til etasjen under kjellern, for å finne noe pågangsmot, hvist det var der da...
Besluttet derfor å kontakte legen for å ta en sjekk. Der blei jeg først satt på b12 sprøyter for å se om det hjalp noe. Men da effekten uteble og min følelese av å være nedfor bare økte, mente legen min at jeg måtte være deprimert og sendte meg til psykolok, sammen med en resept på antidepresiva.
Etter en del timer hos psykolog fant vi jo ut at jeg hadde en tung depresjon, som måtte løses. Det gikk langt tid hvor jeg stadig hadde timer hos min psykolog og fastlege, forruten at jeg nå ågså skulle ta Levaxine, så uteble desverre resultatene nok en gang,
Så nå sitter jeg her da,på full fart inn julestria, over et år etter at jeg blei sykemeldt, uten å ha blitt noe klokere på hva som egentlig er galt med meg. Eneste nye nå er at jeg har fått på viist veldig lave verdier for ett eller annet som har med lavt stosskifte å gjøre. Det eneste jeg har oppnådd med all medisineringa jeg har tatt, er en voldsom vektøkning ( 30 kilo) på et år.Så når jeg legger inn de kiloene i den allrede så ommfattende diagnosen/e jeg har fått, så føler jeg nå at den totaøe bunnen må være nådd.
Begynt å speide litt etter muligheter/tillbud som en som meg kan benytte seg av for å gjennoppbygge kropp og sinn. Finnes slike steder foresten?..
For selv om jeg prøver selv så har jeg ikke på langt når den viljestyrken jeg må ha for å klare dette aleine.
Men så til grunne for at jeg skriver dette her- jeg lurer på om det finnes lag/foreninger rundt om i nonrge med bistandsgrupper aom kan hjelpe slike som meg opp igjen fra den hengemyra jeg har føler at jeg har satt meg dast i,,,
For jeg skal ærlig innrømme at jeg nå begynner å bli veldig redd, redd for å ikke komme meg opp igjn,redd for å bli for dyster og redd for at jeg avisolrer meg selv alt for mye fra omverdenen. Så hvis noen her inne kjenner seg igjen i min historie og har noen råd og bidra med. så vil de bli motatt med stor takknemmelighet.
Mvh Raymond