-
Veldig hovne øyne
Jeg har vært syk i helgen (og er det fremdeles). Har hatt hodepine, sovet mye, men ikke hatt feber. Har hostet litt, men ikke mye. Er utrolig slapp og svimmel, men det kan jo komme av at jeg har ligget lenge i sengen. Men det rareste er at øynene mine er utrolig hovne! Det ser ut som jeg har ligget og grått en hel natt. Det er ikke øyebetennelse, for det kommer ikke noe puss.
Hva kan nå dette være? Jeg har faktisk aldri hatt influensa i hele mitt liv, så jeg kan ikke si om det er det. Kan det være relatert til stoffskiftet? Jeg har ikke tatt prøver på en stund, så jeg vet ikke verdiene mine, men sist lå TSH på 0,03.
-
det er desverre enda ett av våre utallige symptomer :(
det gir utslag i at man blir rød i øynene, hovne, og til dels tørre ( i alle fall på meg). man får varierende syn, noe som er utrolig upraktisk. en dag trenger du briller, den neste trenger du sterkere og så neste dag blir du helt ør av å ta de på og har det best uten - fortså det den som kan! :shock: :?
-
Det viste seg å være kyssesyken - en sykdom jeg når som helst ville byttet med en tvillingfødsel, for dette er ikke moro.