armour... hvordan bestiller dere?
Hvor bestiller dere Armour egentlig?
bestiller dere bare sånn uten videre? er det virkelig lov?
jeg tenkte bare å legge siden på favoritter i tilfelle jeg ikke får legen min til å la meg prøve... da har jeg nemlig tenkt å prøve uansett
jeg må gjøre det nå, når jeg kom på det, ellers glemmer jeg det jo bare... :oops:
Re: armour... hvordan bestiller dere?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lissa
jeg tenkte bare å legge siden på favoritter i tilfelle jeg ikke får legen min til å la meg prøve... da har jeg nemlig tenkt å prøve uansett
jeg må gjøre det nå, når jeg kom på det, ellers glemmer jeg det jo bare... :oops:
Lov eller ikke lov er trolig feil spørsmål. Risikerer du straff ved å bestille på nett er trolig et mer relevant spørsmål. Svaret på sistnevnte er trolig nei.
Er det trygt å bestille på nett? Vel, norske myndigheter mener at det ikke er det. Du vet aldri om nettaktøren er seriøs. Du kan ikke vite at du får det du bestiller. Hvis du bestiller, og produktet skader deg, vil du ha store problemer med å få stilt noen til ansvar.
Jeg synes du bør konsultere flere leger før du velger å shoppe på internett. Legen vil det denne mener er ditt beste. Et nettsted i en fjern bananrepublikk vil trolig legge mer vekt på egen inntjening enn kjøperens helse.
Re: armour... hvordan bestiller dere?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Jon
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lissa
Lov eller ikke lov er trolig feil spørsmål. Risikerer du straff ved å bestille på nett er trolig et mer relevant spørsmål. Svaret på sistnevnte er trolig nei.
Er det trygt å bestille på nett? Vel, norske myndigheter mener at det ikke er det. Du vet aldri om nettaktøren er seriøs. Du kan ikke vite at du får det du bestiller. Hvis du bestiller, og produktet skader deg, vil du ha store problemer med å få stilt noen til ansvar.
Jeg synes du bør konsultere flere leger før du velger å shoppe på internett. Legen vil det denne mener er ditt beste. Et nettsted i en fjern bananrepublikk vil trolig legge mer vekt på egen inntjening enn kjøperens helse.
så du mener at alle de her inne som bestiller dette selv er uansvarlige idioter som ikke vet sitt eget best, og som burde hørt på legensin om at Levaxin er eneste middel som er noe å satse på?
etter hva jeg har forstått, så har disse menneskene mye bedre respons på Armour enn Levaxin, og har fått ett bedre liv etterpå.... å bare få tilbake litt av mitt gamle jeg ville værd å forsøke Armour :(
jeg har også forstått at dette bestilles fra England, men får ikke opp noe når jeg googler på Armour, derfor spør jeg her inne. jeg hadde ikke planer om å bestille fra en "bananrepublikk". jeg hadde aldri i verden bestillt noe sånnt fra noen jeg ikke hadde gode referanser fra fra før...
og anng erstatning... denne forbanna sykdommen gjør jo at jeg ikke kan ha livsforsikring en gang :x jeg var så dum at jeg ikke hadde det når jeg fikk stillt diagnosen, og da var det jo gjort :cry: . dvs, jeg har jo forsikring, men jeg får ingenting om uhellet/tilstanden kan ha hatt noe med diagnosen min å gjøre... :( akkuratt som ikke alt kan henges på hypothyreosen, så mange symptomer jeg har....