-
Hei hei...
Helt ny er jeg her og fant forumet etter å ha søkt hytothyreose på nettet.
Jeg heter Eva og er 47 år. Er gift og har 4 barn, i alderen 28, 24, 22 og minstemor på snart 9..
Jeg har hatt hypothyreose som er vanskelig å stabilisere i 14 år.
Jeg er ufør pga dette og andre ledd og muskelsykdom og har også hypertensjon. Jeg er utdannet legesekretær og jobbet inntil år 2000 på Universitessykehuset i Tromsø..
Jeg er hjemme og driver oppdrett av miniatyrhunder Shih Tzu. Jeg lager også websider for andre og sist men ikke minst er jeg med i styret i Norsk miniatyrhundeklubb (NMK) avdeling nord.
Ettersom dette er en presentasjonstråd, kommer jeg til å skrive mer om mine plager under annen tråd.
Ser forøvrig ut til å være et interessant forum:)
Har selv et hundeforum som er likedan som dette.
-
Hjertelig velkommen til deg rubimor! :wink:
Håper du vil trives her på forumet! Her er det mennesker i alle aldersgrupper fra alle kanter av landet.
-
Koselig, Eva ;)
Som deg har jeg også slitt med hypotyreose og mange andre ting i mange år. Er også veldig glad i hunder, men orker dessverre ikke å ha noen nå. Gleder meg til å høre mer fra deg.
Velkommen :D
-
Takk for det:) Har vel også mange ganger tenkt at nå orker jeg ikke mer av hunder og all arbeidet, men så er det nå det at jeg er vokst opp med hund og må ha noe å pusle med på dagene, selv om det er et ork enkelte dager. Nå skal jeg inn på en annen tråd å syte min nød :)
-
Hei Eva.
Og velkommen hit!! Er fryktelig glad i hunder, men er ogs å blitt fryktelig allergisk og fått astma. Så det kan ikke bli flere hunder på meg, og det syns jeg er trist.
Velkommen igjen!!!!
-
Glemte å gi dere adressen til min hjemmeside..
www.lac-me.net
Ta gjerne en titt:)
-
Hei og velkommen hit til vårt koselige forum :D
-
-
hei Rubimor
Koselig med nye medlemmer på forumet vårt.