Forbausende for mange mennesker det er inne på forumet klokken 03.21 om natta :lol: *le litt* Godt å se det er flere med forstyrret døgnrytme.
..Da slipper jeg ha så dårlig samvittighet når jeg våkner langt ut på formiddagen i morra :o
Printable View
Forbausende for mange mennesker det er inne på forumet klokken 03.21 om natta :lol: *le litt* Godt å se det er flere med forstyrret døgnrytme.
..Da slipper jeg ha så dårlig samvittighet når jeg våkner langt ut på formiddagen i morra :o
Langt ut på ettermiddagen for min del! ;)
Sover så mye pr døgn for tiden at jeg aldri helt vet om jeg har en døgnrytme engang. Det er nok nærmere sannheten :lol: